dabar ket tingiu atsivertineti, bet as vadovaujuos, kad sustojimas (keliozenklo "stoveti draudziama" kad nepazeisti) yra laiko tarpas reikalingas keleiviams islaipinti/ilaipinti ar kroviniui iskrauti/pakrauti. Cia berods baigiasi KET mintys, tada isijungia common sensas, kuris sako, kad islaipinimas tai maximum padejimas iskelti kojas is auto, o ne palydejimas dar bbz kur islipus, ar stovejimas ir laukimas kol anie dar is nenusileidusio lektuvo ateis, su kroviniu - tai iskrovimas is bagazines/salono ir padejimas prie masinos, o ne uznesimas I n-iolikta auksta laiptais analogiskai su pakrovimu. Taigi cia jau atsiremiam I soferio ispizdejimas spekuliuojant siuo apibrezimu vs pareigunu principingumas. todel prelegentas pries siusdamas nx uz pasiulyma KET pasiskaityti galetu pasakyti konkrecia siutacija I kuria papuole ir del ko dabar domina kitu nuomone. Ar cia pries miega guledamas ir I lubas ziuredamas klausima subeldei ? "Kurmis" <KasparasTRINTI@inbox.ru> wrote in message news:n2aj5q$ipl$1@trimpas.omnitel.net... > nu stovejimas, viskas kas susije su sustojimu ir trunka ilgiau nei > keleiviu islaipinimas. > kazkodel ytariu kad ramunas oro uoste sveciavosi ir gavo strafa. > Kurmis > > "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message > news:n2aimm$ig7$2@trimpas.omnitel.net... >> na tai atsakyk man durnam, o ne skambiom frazem svaistykis >> >> >> >> 2015-11-15 20:23, Julius rašė: >>> ramunas <doobas@gmail.com> Wrote in message: >>> >>> Ramūni reikia perlaikyti vairavimo teoriją. O ir praktiką >>> patikrinti derėtu. >>> >>>> kas yra "sustojimas" ir "stovejimas"? Nuo kada jau skaitosi, kad tu >>>> sustojai. >>>> >>>> As kazkaip manau, kad "sustojimas" yra keleiviu >>>> islaipinimas/ilaipinimas, o "stovejimas" jau kai vairuotojas islipa. >>>> Kol >>>> neatliekami jokie tokie veiksmai tai vyksta vaziavimas kai masinos >>>> greitis lygus 0km/h. >>>> >>>> kaip jus apibreztumet sustojima ? >>>> >>> >>> >> >