neapsimoka, vienetine gamyba daug pelningesne, masinei ne auksarankiu reikia o daug babkiu reklamai. -- svyt/bmw e39 "Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:n3r9r8$qp2$1@trimpas.omnitel.net... > Keista, kad niekas dar nepaleido serijinio lietuviško automobilio gamybos. > Ką ten automobilio - lietuviško traktoriaus, ir to nesugebėjo. > O atrodo auksarankių pas mus nestinga ... > > 2015-12-03 22:54, markatas rašė: >> Turiu dvejus klientus, kurie ima masinas nesveikai subelstas, bet labai >> brangias ir daro. Tai isrenka viska pilnumoje, kebula atskyrineja per >> technologines siules, o po to padare spakliuoja ir dazo viska, iskaitant >> ir dugna is apacios, ne tik is vidaus. Tik kai parodo nuotraukas - >> pamatai, kas buvo. Net fiksatorius visus sudeda originalius. Tiesa viena >> masina daro nuo 3 men iki 9 men, bet kai net dugna smaluoja ir perpucia >> dazais, o siulems nusipirke pramoninius pneumatinius silikono aparatus, >> tai siules nesiskiria nuo originaliu. Taip padarytas nebijo net i >> Vokietija isvezti pardavimui, o taip padaryta joks autorizuotas servizas >> nepastebes, nes net zinodamas kur dare nieko nesugebi surasti. Aisku, >> jei masina uz kokius 4 - 6 kE, tai retai kas varginasi iki tiek >> tvarkyti, bet kai nuo 20 i virsu, tai iki smulkmenu survarko, net atvaro >> pakeisti jungciu korpusus, jei koks fiksatorius nuluzes >> >> markatas >> >> 2015.12.03 14:32, ManXP rašė: >>> O tai pakelus nesimato? Ar ir dugna sugeba taip sutvarkyt, kad nei >>> zymes? >>> >> >