aiskumas, tai dar paporink ivykus techninei avarijai, be nukentejusiu, ar yra limituota kazkokia nuostoliu suma kai susipildai popierukus be pareigunu isikisimo? t.y. situacijos: a)nubrauke buferi nuostolis ~100lt b)lekiau , nesuvaldziau ir pisau i kazka - nuostolis 100.000Lt ? "Valdzia" <draudimas@vsd.lt> wrote in message news:h3dgc0$sv6$1@trimpas.omnitel.net... >> Valdzia, o kaip standartineje casco sutartyje, jei man pvz nupizdija >> mageli is masinos, tai sumoka uz stikla ir uz standartini orginaliai >> einanti mageli? arba ratus najama - sumoka uz orginaliai einancius ratus >> toj komplektacijoj? >> kapotas pvz karbonas, ateinu ryte -pyst nera, tai aisku xuj kam irodysiu >> kad jis kainuoja 1200svaru? > > moka uz standarta. jei kyla abejoniu tai pagal kebulo nr praso is gamintojo > komplektacijos paziureti ar tikrai buvo mage gamykliskai. teko susidurti kai > bnv ir mersui tikrino ar tikrai ejo dideli monikai, o ne paprasti > kasetnikai. kapotas tavo butu kompensuojamas kaip originalas, nesvarbu ar > pavoge ar avarija ar kas siaip apgadino. > >> jei brangiau nei standartas turiu papildomai isivertint ir apsidraust, ar >> kaip? > > kas neoriginalas tas turi buti su verte irodanciais dokumentais draudziama > kaip papildoma iranga. tai kainuoja nuo 8 iki 15% nuo draudziamos irangos > vertes priklausomai nuo bendroves. fransizes tokios kaip visam automobiliui. > > siaip kaip papildoma iranga drausti neapsimoka, nebent tikrai brangu ir > excliuzyvas. kiek paskaiciuoja orginalias dalis tiek uztenka, nevisada bet > dazniausia uztenka atpikrti karobonus ir tiuningus. ta prasme pigiau drausti > kaip standarta, nes ismoka buna pakankama kad vel ciurlingus susipirktum. > >