Tema: Re: VW 2,0 tfsi nuo 2011
Autorius: Arj
Data: 2016-01-05 14:54:40
gali ir nepradeti, gali pradeti. Ten bent audi kebule budavo toks nuansas -
jei auto vazineja vien trasoj, ar vien mieste/kamsciuose - dazniausiai
viskas zjb.
Jei dalis trasos, dalis kamsciu - ryja tepala kibirais.
Fixinimas jei auto papuola po garantiniu - updatinamas variklio softas +
kelios detales pakeiciamos (riebokslis kazkuris, berods karterio
ventiliacijos voztuvas - pagal kazka juos atskirti galima lyg ir), jei tas
nepadeda - matuojama tepalo sunaudojimas, jei virs 1l per 1kkm - keiciama
stumokline grupe ar kazkas pan (=kapitalke)
"Andrius" parašė naujienų news:n6gdii$in3$1@trimpas.omnitel.net...
Mašina iš savo žmogaus, tai jei dabar neėda, tai reik tikėtis ir
nepradės? :)
On 2016-01-05 14:37, Arj wrote:
> pasitikrink kada tepalo edimo problema pafiksinta (ar tai 2012, ar 2011
> viduryj), ir saip apie ta problema gali pasigooglinti.
> Jei tas negasdina, kitkas su juo gerai.
>
> "Andrius" parašė naujienų news:n6gap2$gb2$1@trimpas.omnitel.net...
>
>
> Kokie niuansai su šituo varikliu? Konkretus variantas GTI kėbule su
> dsg, europietiškas. Rida ~110k.
>
> Ačiū.