On 2016.01.09 11:01, budulis vulgaris wrote: > Keli konkretūs klausimai. > > Užvedus variklį, įjungus lempąs, ventiliatorių, įtampa ant akumo 14,6V. Ar tai > reiškia, kad su krovimu viskas OK ar reikia papildomų tikrinimų? Reikia žiūrėti kaip keičiasi įtampa sujungus lempas etc. Jei laikosi arba kyla- reiškia krauna. Jei iš lėto krenta- reiškia generatoriaus neužtenka, naudoja srovę iš akumuliatoriaus. > Vakar pakroviau akumą pilnai, šiandien volmetras ant jo rodo 11,6V. Ar tai > reiškia, kad akumui vieta pas metalo supirkėjus? Maždaug >11V nereiškia beveik nieko. Vidinei varžai tikrinti naudojami testeriai kurie paima daug srovės ir pamatuoja įtampos kritimą. Pakrovimo lygiui reikia matuoti elektrolito tankį. Krūvio išlaikymui reikia iškrauti matuojant Ah :) > Kuo pranašesni AGM akumai prieš įprastus? Ar jie ilgaamžiškesni? > > Ar mašina turi būti kažkaip pritaikyta AGM akumuliatoriams? Ar galima AGM > akumuliatorių dėti į bile kurią auto? Konkrečiai domina BME E90 320d. > > Ar tinka AGM baterijoms įprastiniai krovikliai? Aš turiu CTEK CXS 5.0, dabar > matau, kad pas juos yra ir kažkokie AGM kroviklių variantai. > >