Koks ten leistinas greitis? "markatas" <info@_nesiukslinti_markatas.lt> wrote in message news:n6vurr$oah$1@trimpas.omnitel.net... > Paprasčiausiai ten lengviausiai problema būtų sprendžiama šviesą > atspindinčių kuoliukų pagalba, tačiau kaip paaiškėjo - žiemos metu tai > neveiksminga priemonė. Tai vieta, kur galimos avarijos su skaudžiomis > pasekmėmis > > markatas > > "Vytenis P." <pasto@klausti.jei.reikia> wrote in message > news:n6vuj4$o58$1@trimpas.omnitel.net... >>> Atsakymas is Lietuvos automobilų kelių direkcijos: >>> >>> Laba diena, dėkojame Jums už pastabą. Minėtame darbų ruože laikini >>> autobusų sustojimai įrengti, kad užtikrintų galimybę Stanaičių ir Juragių >>> gyventojams naudotis maršrutiniu transportu. Dešinėje kelio pusėje (link >>> Marijampolės) dėl vykdomų darbų stacionarias autobusų stoteles teko >>> demontuoti, o kitoje kelio pusėje tiesiog fiziškai nėra galimybių jų >>> įrengti taip, kad netrukdytų pagrindiniam transportui (todėl buvo >>> įrengtos tiesiog kelyje). >>> Vairuotojai apie būsimą ,,kliūtį" autobusų stoteles yra įspėjami kelio >>> ženklais Nr. 627 ,,Persirikiavimo rodyklė" ir horizontaliu ženklinimu Nr. >>> 1.4 pažymėta apvažiavimo trajektorija. >>> Tai, kad daugelis vairuotojų pažeidinėja Kelių eismo taisykles, yra >>> vairuotojų atsakomybės klausimas ir galbūt policijos kontrolės stoka. >>> >>> Esame svarstę apvažiavimo trajektorijas pažymėti ne tik linija Nr. 1.4, >>> bet ir nukreipiamosiomis gairėmis, tačiau žiemos sąlygomis to padaryti >>> dėl sniego valymo darbų nėra tikslinga (gaires dažnu atveju sunkvežimių >>> ratai ,,išmeta" į kelio vidurį, valant sniegą ties gairėmis formuojasi >>> sniego volas, siaurėja važiuojamoji dalis ir kt.). >>> >>> Esama eismo organizavimo tvarka išliks iki darbų pabaigos. >>> >>> markatas >>> >>> >> Stebiuosi jūsų energija ir polinkiu kelti "putas" netgi tokioje >> situacijoje. >> O po to stebimės, kad "mūsų įstaigos nieko nedirba, tik atsirašinėja!" >> :)) > > >