Įkišiu savo trigrašį: metų metais renkantis padangas iš lūpų į lūpas ėjo nuostata, kad jei Vilniuj arba autostradom pjaut, tai tik nedygliuotas ir pritaikytas asfaltui. metų metais pasnigus ar pašalus eidavo pasipiktinimas "kelininkus užklupo netikėtai" nors netikėtai blogos sąlygos (žiemą!) užklupdavo vairuotojus metų metais kyla chaosas kai sąlygos nutolsta nuo idealių - ten kur važiuodavo 70-80 (nors leidžiama 50) atsiranda greičių skirtumas tarp tų kur "bbd, nėra ko lakstyt, važiuosiu atsargiai ant 30, kas važiuoja greičiau, tas - durnius", ir "bbd, ko jis velkasi ant 30, geriau namie tupėtų, jei važiuot nemoka" Čia tokios mintys kyla po šios dienos atsiliepimų čia ir kibererdvėje. O jei į temą: dygliuotos Norranza 2, ant priekiu varomos mašinos ant tokio sniego veikia idealiai, išeit iš provėžos ir grįžt nesudarė sunkumų. žieminės Nokian Hakkapelitta R2 ant galo varomo irgi gana užtikrintai. Tiesa, ne Vilniue (: "va" <privatus123@yahoo.com> wrote in message news:n70m57$6uj$1@trimpas.omnitel.net... > ..ir gatvėse totali šikna. > P.S. pasipasakokit kas su kokiom padangom ir kaip sekasi tokiom sąlygom? :) >