gal visgi labiausiai priklauso kaip tiek "kažas parėję" tvarkomi? Tėvas su 412 >300kkm nuvažiavo, nebuvo nei karto, kad nedavažiuotų ar negrįžtų namo savo eiga. On 2016.02.02 11:35, Tomas wrote: > Dezhes pas juos nera labai byrancios, visa kita - nematau nieko, ko nereiketu kitoms mashinoms karts nuo karto tvarkyti, da stabdziu kalades bei padangas pamirshai ishvardint. Ir mes nezhinom, gal tu jy uzh 3K litu pirkai. > Man asmenishkai - gedimu pozhiuriu pati baisiausia mashina buvo pasatas B3, nors nemazha dalis lietuviu juos dievina. Baisiau buvo tik maskvycius 412, kuris be visu tu problemu, ka ishdarinejo pasatas, dar ir uzhgesdavo sukant i kaire (uzhdegimo spynelej kazhkas buvo pareje). Tuo tarpu tobuli patvarus automobiliai buvo opelis rekordas ir mazda dyzelis comprexas, nors daug kas galimai paprieshtarautu. > > "Nevkurse" <nevkurseTRINTI@mail.com> wrote in message news:n8nf4n$d73$1@trimpas.omnitel.net... >> 3.3 benzas. Problemu buvo su greiciu deze 2 kartus, po to starteris, >> generatorius, ausinimo sistema, kondyske, pakaba periodiskai. Siaip su >> elektra smulkiu nesamoniu buvo. Nu ir bent jau maniskis tai rudijo >> konkreciai (jis nuo naujo LT vazinejo, gal del to). Patogus laivas >> kelionese, bet jo patikimumas tai nx. Kai trecia karta ant karucio nuvyko i >> servisa, as ant jo uzdejau riebu kryziu ir i autopliusa paleidau. >>