siaip naujos tarpines issprendzia problema pakankamam laikui, kad neuzsiiminet magija. Isbandyta ant keliu masinu. Kainuoja ne karve. nusodintuvus visi internetai siulo burti, kito sprendimo nemaciau. Separatorius nesusitvarko, cia konstrukcine problema, ridos px. Ir dar, beje, yra viena liga ten - myza per tepalo ausintuva, nors gali atrodyt is pirmo zvilgsnio, kad per koliko-turbos sujungima. Kelios tarpinytes keiciasi, tik pasantykiaut jau reikia daugiau. "E-Zyz" parašė naujienų news:nb42c7$jen$1@trimpas.omnitel.net... Sveiki druti, Kalba eina apie Mercedes OM642 varikli, bet, ko gero, panasi situacija sutinkama ir kituose. Konkreciai kalba eina apie Chrysler 300C. Zodziu, ten karterio ventiliacija pajungta i turbinos oro paemima. Viskas kaip ir grazu, bet gaunasi, kad uzkelia tepalo kazkiek ir ji varo i turbina, kazkiek pradeda sunktis per oro paemimo sujungima ir varva ant "swirl" variklio, ji sugadina ir t.t. Maciau 2 sprendimus: 1. Pastato tepalo surinktuva. Tada nuveda zarna ne tiesiai iki turbos, bet per tepalo surinktuva. Ten tepalas kaupiasi, ji kas kazkiek laiko ispylineja. 2. Atjungia alsuoklio zarna nuo oro paemimo, oro paemimo zarna, toj vietoj, kur jungesi alsuoklis, uzsandarina. O prie alsuoklio tiesiog prijungia zarnos gabala ir nuveda kur nors zemyn. Tai dabar man toks klausimas - o kam i turba jungti alsuokli ir varyti i ja tepala? Kuo blogai tiesiog palikti atvira alsuokli ir tiek?