Toyota Auris hibridas universalas (2013 m.). Panašios sąnaudos. Mieste (be kamščių)-užmiestyje vid. apie 6,5. Mieste per ksmščius( ar žiemą) 7,0-8,5. Užmiestyje į 4,5-5,0 l lengvai telpama važiuojant keliuose, kur leidžiamas greitis 90 km/h. Kur leidžiama 110-130 km/h jau elgiasi kaip tikra benzininė su 1,8 varikliu: 6,5-8 l. Čia -/+ pagal kompo parodymus. Su išjungtu Eco režimu, neribojant komforto, ne pensininko režimu. Visos minėtos sąnaudos galioja vairuotojas ar vairuotojas+keleivis. Kokios būtų 4-iems važiuojant, sunku pasakyti. Gale vietos tik dviem suaugusiems, bet bagažinė talpi: laisvai du 29" MTB XC dviračiai telpa (priekinius ratus tik nuimu). Iš trūkumų- apsisukimo radijusas didokas. Tokių pat metų Avensis lengviau susisuka ankštoje gatvėje ar pan. Bet tai neįtakoja manevringumo važiuojant keliuose. Kurso, krypties palaikymas kiek šlubuoja- turi vis pakoreguoti karts nuo karto. Avensis šioje vietoje komfortiškiau. Daugiau nerandu prie ko prikibti.Bagažinės posparniuose esančioms ertmėms pasigendu pertvarų - čia pliusas VW/Skoda. Ir, taip hibridai labau jautrūs kiek ko sujungta automobilyje- tai ir įtakoja sąnaudas. Komfortiška ilgose kelionėse (priekinės sėdynės, kondicionieriaus veikimas ir apipūtimas), man tyli (nesenai praveže su naujausia Octavia 2.0 dyzeliu- pasijutau kaip traktoriuje po savos). Patikimumas: po kol kas kaip priklauso su Toyotomis. Tik tepalai ir pan. einamieji dalykai. Rida arti 70 tūkst. km. Mindaugas <viesasemailas@gmail.com> wrote: > ~1.5 metu vazineju su Prius (2009 metų, 3'io kartos). Laikomas lauke, prie > daugiabučio. > Mieste (Vilniuje) kamščiuose jo taupumas nelabai ir pastebimas, žiemą ~7, > vasarą ~6 litrai/100km. (čia pagal realius pylimus, ne kompiuterį). > Bet fantaštiškas ekonomiškumas užmiestyje, pvz.: į Waršuvą važiavus gavosi > 4,6l/100km > Tarp kitko, kompiuteris visada gražesnius skaičius rodo >