pradejo pareidinet ties 90 tūkst (tokią pirkau, iš karto po vokiškų autobanų atsirado garsas). dėtas SKF, ne autorizuotam servise - 100 k jau atlaikė meistras sakė - gali dar važiuot, bet garsas prie didesnio greičio nervino. Odnako, darbų ir detalių kainos skirtumas buvo toks, kad nusprendžiau netaupyt. Tuom baigėsi mano pažintis su tokvila ir savo noru nutraukiau garantinį aptarnavimą. Dar nesigailiu. "Omnitel Newsgroups" <neturiu@mail.lt> wrote in message news:nctn6u$2g2$1@trimpas.omnitel.net... > Nors rida tik 200 tūkst. (tikra), parėjo Toyotai priekinio rato guolis. > Daug važiuoti nežadu, bet kokius 50-100 tūkst. gal prisuksiu. > Kuriuos gamintojus ypatingai iš pigesnių patartumėte svarstyti, o kuriuos > iš karto atmesti: > > GSP 50€ > MAXGEAR 55€ > JAPANPARTS 70€ > EGT 85€ > OPTIMAL 85€ > BLUE PRINT 90€ > FAG 105€ > SKF 115€ > > Dėkui.