On 2016-04-18 09:48, Linas Petkevičius wrote: > Kalba apie atveji, kai perkamanas automobilis trims metams - man ilgiau > nesigauna. Prabanga. Nes sekantys 3 metai buna gerokai pigesni: pigesnis kasco, mazesnis nuvertejimas. Per pirmus 3 metus - nuvertes, vidutiniskai, ne maziau 50%. Juk atpirkimas po 3 metu kazi ar bus didesnis, kaip 50%. Tuo tarpu per sekancius 3 metus nebuvertes auto iki 0% - sesiu metu auto dar tures kokius 15-20% vertes. Taigi nuvertejimas tik ~30%. Sekantys 2-3 metai - is viso pigus: nuvetejimas per pora metu tik kokia 10%. Ir jei auto dar nebyra, tai eksloatuojant ja 6-8metus bus mazesnes islaidos, negu keisti kas 3 metus. Ir jei i metus vaziuojama ne po 100tkm, to 20-30tkm (kas, manyciau, yra pakankamai normali rida), tai 6 metu auto bus begusi 120 - 180tkm. Taigi, keitimui kas 3 metus nematau jokio logisko paaiskinimo, nebent tai, kad visa laika norisi pasipuikuoti "nauju" auto. Jei auto per daug neuzdroziama per pirmus 3-5 metus, daugeliu atveju yra logiska ja palikti dar 3-5 metams kaip antra (zmonai) (ar trecia-vaikui ir pan) auto seimoje... Audrius K. > > "Audrius K." wrote in message news:nf1tsn$e73$1@trimpas.omnitel.net... > > On 2016-04-18 08:35, Linas Petkevičius wrote: >> Naujo automobilio pirkimo atveju kaip ir nedidelis skirtumas. > > Sito nesupratau. > > Nes as pateikiu pavyzdzius, kai perkami NAUJI automobiliai. Tik daug > zmoniu, kurie skaiciuoja savo pinigus, nauja auto perka, kad su juo > nuvaziuoti 200-300tkm. Ir tokiu atveju remontai prie 110tkm (tuoj > pasibaigus garantijai), prie 150tkm ar 200tkm (net jei jau ruosiamasi > parduoti, tai su subyrejusiu siurbliu ar uzkaltu varikliu nelabai > beparduosi) ieina i pirmo savininko eksploatacijos kastus.