Tema: Re: Tribeca
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-04-18 14:46:08
On 2016-04-18 09:48, Linas Petkevičius wrote:
> Kalba apie atveji, kai perkamanas automobilis trims metams - man ilgiau
> nesigauna.

Prabanga. Nes sekantys 3 metai buna gerokai pigesni: pigesnis kasco, 
mazesnis nuvertejimas. Per pirmus 3 metus - nuvertes, vidutiniskai, ne 
maziau 50%. Juk atpirkimas po 3 metu kazi ar bus didesnis, kaip 50%. Tuo 
tarpu per sekancius 3 metus nebuvertes auto iki 0% - sesiu metu auto dar 
tures kokius 15-20% vertes. Taigi nuvertejimas tik ~30%. Sekantys 2-3 
metai - is viso pigus: nuvetejimas per pora metu tik kokia 10%.  Ir jei 
auto dar nebyra, tai eksloatuojant ja 6-8metus bus mazesnes islaidos, 
negu keisti kas 3 metus. Ir jei i metus vaziuojama ne po 100tkm, to 
20-30tkm (kas, manyciau, yra pakankamai normali rida), tai 6 metu auto 
bus begusi 120 - 180tkm. Taigi, keitimui kas 3 metus nematau jokio 
logisko paaiskinimo, nebent tai, kad visa laika norisi pasipuikuoti 
"nauju" auto.

Jei auto per daug neuzdroziama per pirmus 3-5 metus, daugeliu atveju yra 
logiska ja palikti dar 3-5 metams kaip antra (zmonai) (ar trecia-vaikui 
ir pan) auto seimoje...

Audrius K.
>
> "Audrius K."  wrote in message news:nf1tsn$e73$1@trimpas.omnitel.net...
>
> On 2016-04-18 08:35, Linas Petkevičius wrote:
>> Naujo automobilio pirkimo atveju kaip ir nedidelis skirtumas.
>
> Sito nesupratau.
>
> Nes as pateikiu pavyzdzius, kai perkami NAUJI automobiliai. Tik daug
> zmoniu, kurie skaiciuoja savo pinigus, nauja auto perka, kad su juo
> nuvaziuoti 200-300tkm. Ir tokiu atveju remontai prie 110tkm (tuoj
> pasibaigus garantijai), prie 150tkm ar 200tkm (net jei jau ruosiamasi
> parduoti, tai su subyrejusiu siurbliu ar uzkaltu varikliu nelabai
> beparduosi) ieina i pirmo savininko eksploatacijos kastus.