Taip, jei pastoviai bus problemos, tai jos nusimato didelės su šiuo auto (bent jau kol kas). Yra gandas kad LT fordas lygtais turės Energi metų gale. Voltą, Amperą atmečiau - mažai vietos gale dviem vaikams. Priusas baisus. "Invertuota panda" wrote in message news:nfo51p$59h$3@trimpas.omnitel.net... On Tue, 26 Apr 2016 14:26:31 +0300, mm wrote: > LT Fordas sako, kad jie gali apžiūrėti tik benzininę dalį, pakabą ir tt. > su elektros varikliais dirbti jie dar nemoka. O jei paziuret konkreciau, tai gali staiga pasirodyt kad ir su benzinine dalim beigi pakaba ne fontanai. Nes varinkelis ten ne siaip "paprastas", bet speCEli versija dirbanti atkinsono ciklu (kaip pas priusa). Padiagnozuot, papirkt daliu gali buti juokinga :) Visokie ten amortikai, spyruokles ir pan taip gali buti labai specifiniai, nes minetas hibridas "biski" daugiau sveria. Taip pat ir elektronika, dezhe, visokie ten pusasiai gali skirtis, elektrovariklis, akumas... > Šiaip taupumo prasme įdomus automobilis - ~50km vien tik elektra, > hibridiniu režimu, pardavėjai rašo , kad ~880km Tai kam tie experimentai? Opel Ampera ar bent jau Chevrolet Volt, Toyota Prius Plugin etc etc. > Bet dėl servizo bijau. Ir ne be pagrindo. Toki galima jamt tik vienu atveju: jei gali pasakyt, "ai, baikis, daliu parsisiusiu is uz balos, o pazistamas dede vasia turi auksines rankas ir suremontuos beleka". Jei ne, tai ne. -- kthxbai.