Turbūt pamiršai, kad vairuotojai yra ne šiaip žmonės, bet žmonės ĮGIJĘ TEISĘ vairuoti. Tą teisę galima ir atimti, jei jų atmintis per trumpa, kad atsimintų KET ar bent suprastų elementarius dalykus, t.y. tai, kad stovėjimas sankryžos viduryje TRUKDO kitiems. 2016.05.04 12:12, Vytenis P. rašė: > Duoda tą, kad tas punktas didelėm raidėm ant sankryžos neišrašytas, > o tos geltonos grotos yra gerai matomos ir jį akivaizdžiai primena. O > jau ar lys ant tų grotų, ar ne, tik kultūros klausimas. > > >> Vis tik liko neatsakyta į klausimą „o ką iš principo tie koriai >> duoda?“. Kodėl nepakanka šito KET punkto: >> 160. Draudžiama įvažiuoti į važiuojamųjų dalių sankirtą, jeigu joje >> ar už jos yra kliūtis, kuri priverstų vairuotoją sustoti sankryžoje >> ir trukdyti kitų transporto priemonių eismui. >> >> 2016.05.04 09:40, spakainas rašė: >>> Jeigu tamsta nesugebi matyt daugiau nei 1 automobilis į priekį ir >>> prognozuot srauto, tai nesupyk, bet pasiūlymas būtų naudotis >>> visuomeniniu. Sankryžas užkemša ne todėl, kad nematė, bet todėl, kad >>> "nu aš dar kaip nors tilpsiu, o po manęs jau kad ir tvanas". >>> >>> 2016.05.04 09:17, Laimis rašė: >>>> o ka is principo tie koriai duoda ? leidzia kaip nors pakilt i ora, >>>> jeigu ivaziavus i sankryza degant zaliai visdelto tenka sustot ? na >>>> pvz todel kad iki tol normaliai judejes srautas ivaziavus i >>>> sankryza del >>>> kokiu nors priezasciu sustoja - kas nors priekyje sugalvoja >>>> praleist is >>>> salutinio issukinėjanti, sukanty i kaire ir t.t. Ar esant tam koriui >>>> reikia sankryza pravaziuot po viena : privaziuoti, sustoji, palauki >>>> kol >>>> pries tave vaziuojantis pervaziuos kori, tada jau gali vaziuoti, >>>> nes 100 >>>> proc isitikines kad sustot neteks ?:) >>>> >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>>> news:ngaj92$1gd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> seniai laikas >>>>> >>>>> On 5/3/2016 7:16 PM, pa@pc.lt wrote: >>>>>> http://www.kaunas.lt/2016/05/naujienos/eksperimentas-kaune-geltonu-koriu-pazymeta-problemine-sankryza/ >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >> >