paskutinis mano ekspiriensas buvo t4 plaformoje, vairavau is poznanes iki vilniaus. pavargau siap unreal. nezinau kas veliau kardinaliai pasikeite. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:h3kaea$1l5$1@trimpas.omnitel.net... > tu tikrai galvoji, kad Multivanui parkes su koNfortu? Nu ta, kur su klimom > hujimom, odom, DVD ir kitaip briedais, ne tam kur statyboms skirtas? > > -- > Dainius > > > "Dede_Pranas" <d@d.d> wrote in message > news:h3ka4p$16k$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> >> besirenkant kazka didesnio nei lengvasis dedei (beje paemem tourana, >> visiskia ne tai, ka planavom, bet taip dazniausiai taip ir buna:) kazkaip >> rimtai susimasciau ir as del family car'o. >> man seimyninis auto tapatinasi su voyager'iu, nu bet tai internete apie >> juos nu nieko gero, ypac apie dyzelius, nu visia nieko. beto kai dirbai >> salia amerikieciu tech centro, nesibaigiancios chrysleriu eiles irgi >> neprideda optimizmo. >> bet tada klausaimas - kokios altrnatyvos, kad buu su dyzeliniu varikliu, >> sedyniu schema 2+2+3 (siap butinai tokia), su galimybe nesunkiai >> deformuot salona (isimti/pasukti/pilnai atlosti sedynes)? >> i galva ateina tik v-klasse ir multivanas, vito realiai sunkokas musu >> keliams, vw as tiesiog stengiuosi vengti bikoz surasti gyvu dyzeliu >> lietuvoje neimanoma, o ir koNfortu anie nu ne pro kur nepasizymi. >> gal paprotintumet biskiuka ka ir kaip galima butu pairinkti tokioje >> situacijoje. >> ypac buciau dekingas jei juzinat tokius auto ir papasakotumet kodel jusu >> pasirinkima nuleme vienas ar kitas variantas. >> >> aciu. >> >> > >