Lyginant su kitais varikliais, 2,2 turi tam tikra polinki pershokt dirzhas. Po shio gedimo kaip zhinia tenka imt galva, o ja chuj nuimsi - pirm reikia lupt purkshtukus, o jie visi prikepe ir nusiima arba gabalais, arba shiaip ishsitampo, arba reik galva pjaustyt, karoce pigiau ir paprasciau ieshkot kita motora, o tas ganetinai deficitinis daiktas, irgi kainuoja. Jokie gudragalviai, galintys pigiau ir paprasciau pataisyt - neegzistuoja. 2 litrinis - nei deficitinis, nei genda, nei sunliai ardosi - del shiu priezhasciu ir kainos neturi, max 150 eu shrote. Tas pats variklis ant pvz 607 pezho - nieko baisaus, ten yra ant purkshtuku dangtis ir purkshtukai nepriauga prie variklio, ardosi be komplikaciju. 807 - po kapotu nera vietos, todel nera to dangcio ir ten pastoviai pakliuna vanduo ir kt. shudai. Be ishimciu, visuose 2,2 807-uose purkshtukai bus prikepe. "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message news:nhujsi$4be$1@trimpas.omnitel.net... >O kas tame 2,0 geriau, nei 2,2? Nelabai tokių yra pardavime, arba visi > gerokai plikesni. Jei ką, tai su tuo kibiru žadu nuvažiuoti ne daugiau > 4000km per metus. > Man svarbiausia, kad stovėdamas nelabai rūdytų ir autopilotą bei kablį > turėtų. Važinėjama bus tik užmiestyje. > > Tomas rašė: >> kazhkas link 400 eu dirzhas. >> Neimk 2,2 bus pezda. Jimk 2,0. >> Jei jimsi 2,2 - skaityk jau zalitiel. >> >> "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message news:nhuflf$1ds$1@trimpas.omnitel.net... >>> Gal kas žino kiek maždaug kainuoja pakeisti diržą 2005-ų metų Peugeot >>> 807 2.2l ? >>> Kas ten dar būna beviltiškai blogo ir labai brangiai taisomo/nepataisomo >>> tuose Eurovanuose, kad perkant neužlėkti? >