Tema: Re: VW vs Citroen
Autorius: RaR
Data: 2016-05-24 16:24:09
Man nepanašu, kad kažkas ant sėdynės sėdi. Ten matosi, kad skardos šone 
sustumtos. Durų arka viršui tik truputį iš galo aplankstyta, taip pat ir 
stogas virš užpakalinio stiklo, greičiausiai dėl pačio VW skardų. Bet 
kuriuo atveju jeigu smūgis pasiekia užpakalinę sėdynę, ji turi kažkiek 
pasistumti į priekį, iš užpakalio sėdynė smūgį paminkština ir prilaiko 
kūną esamoje pozicijoje - tai ne smūgis iš priekio, kai leki pirmyn. 
Tuomet didžiausia tikimybė susižaloti kojas į priekinę sėdynę.


2016-05-24 16:14, AurimasBar rašė:
> na nepanašu, jei jau duris tiek susitūmė, tai kaip sėdynės galėjo
> sveikos likt? 3 foto matosi kad galinis sparnas su ratu ant sėdynės sėdi.
>
> "RaR"  parašė naujienų news:ni1jva$h2v$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Kas sėdi ant durų? Panašu, kad sėdynės ten sveikos, nors ir nėra aiškios
> nuotraukos. Aiškiau būtų, jeigu mentai ant jų būtų sėdėję :)
>
>
> 2016-05-24 16:08, AurimasBar rašė:
>> Čia sveikas kopkitas? bl galiniu durų desinėj net nėra.. :)
>>
>> "RaR"  parašė naujienų news:ni1j7q$gku$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Iš kairės pusės gale viskas sveika, smūgis, matosi, buvo daugiau į
>> dešinį kampą. Kaip ten reikalai su sėdynėmis dešinėje pusėje nesimato,
>> nes nuotraukoje toje pusėje užstoja iš šiknos sustumtos skardos, dėl
>> stumiamų skardų šone ir durelės susilankstė, bet ant durelių niekas
>> nesėdi.
>> Šiaip jau yra daugybė kintamųjų, visi testai, neabejotinai, remiasi
>> įvykių statistika, pagal kurią ir imituojami kontroliniai smūgiai.
>> Dauguma smūgių, turbūt, būna esant kiek mažesnei jėgai, kurios užtektų
>> smarkiai ar mirtinai sužaloti žmones esant kietam galui. Jeigu smūgis
>> per stiprus, tai greičiausiai nepadės jau nei minkštas, nei kietas
>> galas, todėl stengiamasi sušvelninti tokių smūgių pasekmes, kurių atveju
>> galima kažką padaryti. Be to, gal atsižvelgiama ir į tai, kad
>> statistiškai žymiai dažniau užpakalinėse sėdynėse niekas nesėdi nei jose
>> sėdi, o kietas smūgis žaloja ir priekyje sėdinčius. Gal dar priimama
>> domėn ir atsitrenkiančiojo saugumas, nes priekyje sušvelninti smūgį
>> paprastai yra mažesnės galimybės dėl variklio, greičių dėžės, etc.
>>
>>
>> 2016-05-24 15:42, Signalizacija rašė:
>>> Kokpitas tai tik priekines sedynes?
>>>
>>> On 2016.05.24 15:36, RaR wrote:
>>>> Tai ir man atrodo, kad ten viskas suvaryta maždaug tiksliai iki
>>>> kokpito.
>>>> Taigi normalias mašinas taip ir daro, kad viskas, kas iki kokpito,
>>>> skirta sugerti smūgiui. Užpakaly tas galioja pilnai, o kad priekis
>>>> pilnai susivarytų, turėtų būti numatyta kad kažkaip pro šoną išlėktų
>>>> variklis ir greičių dėžė, bet tuomet kiltų pavojus aplinkiniams.
>>>>
>>>> 2016-05-24 13:15, AurimasBar rašė:
>>>>> koks skirtumas, normalu kad nėra jokio saugumo karkaso iš galo?
>>>>>
>>>>> hint: kode citroenas 400kg sunkesnis už pasatą?
>>>>>
>>>>> "Tomas"  parašė naujienų news:ni0s19$13t$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> pesda koks galvosukis.
>>>>> hint: lonzeronai, "telikas", agregatai etc
>>>>>
>>>>> "AurimasB"  parašė naujienų news:ni0laq$t1l$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> kaiptais atrodo kad fricai pataupė ant metalo.. dar turit galvoj kad
>>>>> citras
>>>>> tai senutis, o pasatas apynaujis..
>>>>> http://www.delfi.lt/news/daily/crime/i-eismo-juosta-uztverusi-policijos-automobili-rezesi-citroen-vaizdas-kelia-siurpa.d?id=71350416
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>
>