Patikslinsiu: ....jeigu nedvoktų dujomis ....jeigu būtų normali ventiliacija (yra autobusų, kuriuose nėra nė vienos orlaidės, tik keli liukai stoge, kurie lietaus metu uždaromi) ....jeigu vasarą būtų išjungtas šildymas (jį kai kuriuos autobusuose įjungia, nes kitaip kaista variklis) ....jeigu žiemą būtų įjungtas efektyvus šildymas (vienas pečiukas visam salonui - nesiskaito) ....jeigu VISI vairuotojai mokėtų lietuviškai ....jeigu vairuotojai suvoktų, jog veža žmones, o ne akmens vatą ....jeigu tvarkaraščiai nebūtų tokie, kad keli autobusai išvažiuoja vos ne vienu metu, o po to nieko nėra ilgai ilgai ....jeigu nauji (ar naudoti) autobusai būtų perkami būtinai su kondicionieriais keleivių salonui ....jeigu būtų galvojama apie patogų apmokėjimą už vežimą ....jeigu būtų suvokiama, kad keleivis yra klientas, o ne šūdo gabalas va tada būtų galima kalbėti apie gerą viešąjį transportą, kuriuo patogu naudotis. Nuo durų iki durų privežti nereikia, asmeninės kupė irgi nereikia. Bet tai, kas yra dabar, tai yra visiška nesąmonė. "KEdas" parašė naujienų news:nkav5h$ild$1@trimpas.omnitel.net... Patikslinu: jeigu būtų PATOGIAU arba REIKŠMINGAI pigiau naudotis, nei asmeniniu automobiliu... VT niekada nebus toks pat patogus, kaip asmeninė TP, nes veža ne nuo durų iki durų, negali užtikrinti asmeninės erdvės, reikia derinti savo kelionės laiką su VT grafiku.