Labas pavakarys vyrai, Biciulis vargsta su subj auto varikliu. Bedos matyt standartines, bet reik susidurusiu komentaru nes jo meistrai mano akimis kosmose sedi. Taigi tvarke kaip visada masinai kondiskes radiatoriu, o jis ten kazkur uz dezes ausinimo, tai kondiske sutvarke, bet zmogui prie palanges ispute dezes tepala,bet klausimas ne tame jo bedu liune. taigi sutvarke jam ten tuos radiatorius pripyle tepalo, ir isvaziavo. O dabar vinis tame, kad isvaziavus is tepalu keityklos, kazkada ne uz ilgo uzsidege visu mylima CHECK lempute, ir chrysleriui dingo trauka. Kompas rodo ale kazkokia klaida susijusia su sklendziu valdymu, kompa SPECai perinstaliavo (kodel nzn bet man xp), esme masina netraukia. 160kW ir netraukia. Taigi, nuleke pas "meistrus", tie sako pz turbai, sako ok keiciam, paeme turba, pakeite, netraukia :D Tas varikliukas kuris valdo tas sklendes tam V6 varikliui, programiskai tipo kazkaip isjungtas, nes ale klaida jo rode. Cia as nesuprantu. Viena ausim esu girdejes kad sklendes shalina velniop ir viskas buna ok.bet gal tai pletkai, nes as su siuo MB varikliu neturiu jokios pazinties. Tai gal kas susidures ir pasakys tiksliai, ka jam daryt? Ar ten bandyt keist ta varikliuka kuris valdo sklendes (faktas reiks imti vel turba nes jis tai po turba, bet ir tai px), ar mest ji laukan kartu su tom sklendem? Pades? Tikiu, kad yra kas su tokiu varikliu buvo susidures ir net su tokiom bedom, ir net zino sprendima. Tiesiog reik, kad perskaitytu mano sita rasliava ir rastu laiko parasyk ka daryt :) auto 06m, keist nesiruosia dar pora metu, reik sutaisyt. Chrysler centras vien uz darba nuo 500€ + detales uzsiprase, ir tai dar nezinia ar padetu.