Tema: Re: kondiskes plovimas Kaune
Autorius: pininfarina
Data: 2016-08-02 18:45:24
Visa beda, kad pas mane be sankabos- sukasi istisai, px- reika jo ar
nereikia, yra freono ar nera :(

"Shadowed"  wrote in message news:nnparl$s8m$1@trimpas.omnitel.net...

Is dalies jis teisus, lengvu neremontuojam. Bet is principo - kompresorius
bus toks pats/panasus kaip ir musu mazieji kompresiukai, atrodo va taip:

https://www.therobson.com/products/103-56011.jpg

"pininfarina@work"  parašė naujienų news:nngria$pr5$1@trimpas.omnitel.net...

:(

"Lapinas"  wrote in message news:nngd2f$ng1$1@trimpas.omnitel.net...