Brazilai taip ir padarė. tik jų autobusai way ilgesni už mūsų, todėl ten ir posūkiai jiems didesnio spindulio daromi, kad tilptų. Tokie kaip autotraukiniai tik autobusai :) on 2016-08-02, cD-r0m supposed : > Čia šiaip mano požiūris į tramvajų Vilniuje - suprojektuoti infrastruktūrą > kaip tramvajui, šviesoforus atskirus kurie juos išleidžia pirmus per > sankryžas ir kitas pirmenybes.. ir išasfaltuot tuos ruožus dviem siaurom ir > mašinom netinkamo pločio asfalto juostom. ir paleist autobusą ar troleibusą. > > On 2016.08.02 20:21, Deivis wrote: >> Na Rio jie išvis kaip tramvajams atskyrė autobusų juostas su stotelėmis >> ant pakylų ir t.t. Bet mes juk civilizacija (parašiau ir susimąsčiau >> dėti klaustuką ar šauktuką) ?! >> >> cD-r0m formulated the question : >> >>> Ir išvis oftopikas - vietoj naudojamos energijos saugoti autobusu >>> juostas, gal pats laikas būtų tas vietas kur yra ištisinės linijos >>> atribot šitaip?: >>> https://goo.gl/maps/duJpNCiy3HT2