Jei kaires padangos protektoriaus likutis bent kokie 6 mm , ir keisi i toki pati modeli su tokiu paciu greicio ir apkrovos indeksu , tai kodel ne On 2016.08.09 13:51, ostapas wrote: > Tai joa. Bet vistiek nesugalvoju ar normalu yra keisti vieną padangą. > > "fenix@w" wrote in message news:noccc4$pg$2@trimpas.omnitel.net... > > 2016.08.09 12:34, ostapas rašė: >> Tai tokie ir buvo - priekis dešinėj pusėj labiau kenčia. >> Asmeniškai aš priekinį dešinį ratlankį tiesinau du kartus, visų kitų - >> nei karto. Fėja jau du kartus šiemet prakirto priekinę dešinę padangą >> (šita irgi jos darbas buvo), visų kitų - nei karto. Kažkaip ir pradurt >> netgi vis pasitaiko priekinę dešinę. Bet čia jau karma matyt. > > duobiu ir pasaliniu daiktu kelkrasciuose daugiau. > >> "Zhiniukas" wrote in message news:noc5fv$sqn$1@trimpas.omnitel.net... >> >> O kokie buvo meistro argumentai dėl dešinės padangos? Kodėl ne atsarginis >> ratas? >> >> "ostapas" <bertamarija@gmail.com> wrote in message >> news:noc3ge$rl1$1@trimpas.omnitel.net... >>> Meistriukas pasiūlė keist vieną padangą. Argumentas - priekinė dešinė >>> ir taip greičiau dėvisi, pakankamai greitai jau nebus skirtumo. >>> Yra čia logikos ar ieškot kito meistro? >>> >>> "ostapas" wrote in message news:noa3o8$7pm$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Su sąlyga, kad viena Sava Intensa UHP sugedo į bordiūrą, reikia 2vnt >>> naujų >>> panašių. 215/55 R16. >>> Vilnius, paštas tikras. >> >