Man prieš pora metų dėl to pačio prisikniso (ne visada, bet pastačius į "0" padėti, atšoka spynelė ir užsiblokuoja vairas, neištraukus rakto), tai nuvariau pas atstovus, kad sutvarkytų - pasiuntė skūstis TA viršininkui, nes čia tipo navarotas :) bet neprireikė, per pakartotiną apžiūra pasakiau, kad tegu tarpusavyje tariasi su gamintoju, tai pasakė, kad jie patys nesutaria ir kiekvienas savaip tą traktuoja. O šiemet net neprisikniso dėl to paties :) taip ir važinėju ir nematau vargo, nes blokavimas tik ant 0 padėties, o joje raktelis būna, jau užgesinus variklį ir stovint... O tampymui yra "I" padėtis jei ką... > Nezinau istatymu pagrinto, bet tik visiskas idiotas vazinetu automobiliu > kurio vairas rakinasi neistraukus raktelio... Del priekabos ir priesrukiniu > nesu toks kategoriskas, cia jau IMHO prisipisinejimas. Bet tai nera taip > sudetinga sutvarkyt, kad butu taip kaip reikia (jei taip reikia) > > "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message > news:nobt3o$ne5$1@trimpas.omnitel.net... >> Nepraėjau vakar su Volvo TA, nes >> >> 1. Priekabos jungtyje nėra/neveikia rūko žibinto kontaktas >> 2. Netinkamai veikia variklio užvedimo spynelė. Vairas blokuojamas esant >> raktui 0 padėtyje, o anot tuvlitos darbuotojo, jei tik raktas yra spynelėje, >> tai neturėtų blokuotis. >> >> Bet dabar skatinėju reikalavimus: >> https://www.vta.lt/wp-content/uploads/2016/05/2B-290-VTA-puslapiui.pdf >> >> ir niekur nieko nerandu, kad priekabos jungtyje turi būti rūko žibinto >> kontaktas arba tuolabiau dėl rakto spynelėje ir vairo blokavimo. >> >> Gal kas susidūrėte su panašiom problemom ir žinot kur ieškoti info, nes ar >> tik nebus tikrintojo fantazija šitos bėdos?