Tema: Re: itampos keitiklis
Autorius: Evaldas
Data: 2016-08-24 17:04:31
Bandysiu paaiskint populiariai - 1600W tai panasiai daugumos kibiru (ne visokiu ten 1,9 TDI)  starterio galingumas, na sakymim pas E61 jis siek tiek galingesnis, bet visgi turbut isivaizduoji kiek minuciu akumuliatorius atlaikytu ijungta starteri?
Jei automobilis butu uzvestas dar blogiau, nes tada dar kentetu ir generatorius.


"trint" <"nulistrysdu(trint)"@gmail.com> wrote in message news:npk4jc$hnk$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
> 
> 
> reikia konsultacijos apie itampos keitikli 12V->220V.
> Atsirado butinybe/poreikis karts nuo karto tureti masinoje 220V.
> Prietaisas kuris pagrinde jungsis toks siurblys-fenas naudojantis ~1600W 
> (ismatuota su galios matuokliu, tokiu kur i rozete kisasi)
> 
> Klausimas butu toks kokio man keitiklio reikia? Kuo skiriasi su 
> taisyklingu sinusu ir modifukuotu sinusu ? ar tiktu toks 
> http://www.evita.lt/priedai-automobiliui/itampos-keitikliai-dc-ac-ir-dc-dc/b-inv2500-12-automobilinis-itampos-keitiklis-12v-230v-2500w
> 
> Kitas klausimas ar galima ant uzvestos masinos jungti toki prietaisa, 
> E61 jei ka tai keicia.