Tema: Re: Porsche Cayenne
Autorius: YZF
Data: 2016-09-18 22:38:22

On 2016.09.18 22:35, YZF wrote:
>
>
> On 2016.09.18 21:38, Invertuota panda wrote:
>> On 9/18/16 16:19, YZF wrote:
>>
>>>>> diskai kraiposi? nuo karscio?
>>>>
>>>> O nuo ko dar?
>>>
>>> tam kad disku metalas pradetu minksteti, reikia maziausiai kokiu ~700
>>>  laipsniu (jei ne daugiau). Sekmes pasiekiant tokia temperatura pas
>>> gatvine masina.
>>
>> Tipo nori teigt, kad kreivi diskai garvinese masinose nepasitaiko is
>> principo?
>>
>
> Ne, nepasitaiko. Nes vibracija, kuria zmones jaucia, yra ne del kreivu
> disku o del netolygaus disko pavirsiaus. Ir jokie diskai nesibanguoja
> nes, kaip minejau, ne tos temperaturos kad priversti diska banguotis.
>
> Ir net jeigu ir sugebetu kazkokiu budu stabdziai 'suspausti' diska taip
> kad metalas pradetu ploneti, elementari 5-tos klases logika tau pasakys,
> kad tokiu atveju diskas isoriniame diametreu susispaustu vienodai,
> tolygiai (nes jis greitai sukasi) ir vistiek nebutu jokio bangavimo.
> Nebent tu turi 700laipsniu karscio diskus stovedamas kamstyje ir tada
> spaudi su pedalu taip, kad toje vietoje diskas susispaudzia o jau kitoje
> vietoje - ne.
>
> BET nesivelkim i sita teorine nesamone, ne apie tai esme. Visa esme ir
> visas paaiskinimas kodel atsiranda ta vibracija yra surasyta cia:
>
> http://www.stoptech.com/technical-support/technical-white-papers/-warped-brake-disc-and-other-myths
>
>
> Reikia viena karta paskaityti ir bus ramu.
>
>

Cia dar vienas saltinis prie auksciau duoto linko:

http://ebcbrakes.com/product/3gd-sport-rotors/

"Uneducated people still say “My rotors are warped”. Well the 
engineering facts are ROTORS DO NOT WARP, they are made of cast iron, 
they are very tough and can be run to red heat and cooled time after 
time and they will not distort, we do this day in day out on our dynos 
in the EBC lab. Thats why the whole world still uses cast iron as a 
vehicle brake rotor material, there has never been anything to beat it 
and probably never will be. Pro Cut machines WORK ON BOTH PLAIN ROTORS 
AND EVEN BETTER ON SLOTTED AND DRILLED ROTORS OF ALL TYPES."