tai ne mano cia... bratkio... 87 metu 1,8 l kibiriukas. nei vairo stiprintuvo, nei reguliuojamo aukscio lempu... Zodziu paprastas kibiriukas. Savo bulka jau davariau iki idealios kondicijos... nebera ka remontuot... "TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message news:h44dn5$kok$1@trimpas.omnitel.net... > kokia turi? > > "Shadowed" <shadowed@bk.ru> wrote in message news:h44dk8$kki$1@trimpas.omnitel.net... > > turiu, nera ten tokiu senu kibiru... bent jau mano turimoj... > > > > > > "TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message news:h440no$vm4$1@trimpas.omnitel.net... > >> elsa bentjau turi? > >> > >> "Shadowed" <shadowed@bk.ru> wrote in message news:h43pn7$lbh$1@trimpas.omnitel.net... > >> > bratkis isvares uzsienin, o man patinka zaist :) tuo paciu ir pats ismokstu ka nors naujo. > >> > > >> > > >> > > >> > "kastisv" <kastisv@takas.lt> wrote in message news:h42l78$u04$1@trimpas.omnitel.net... > >> >> o tai tau dar neuzpiso su ta bratkio bulka zaist? nes i menesi po pora postu > >> >> parasai su gedimais ivairiais. gal tu ja visgi ridenk nuo slaito pakol pats > >> >> ar bratkis kartu su ja nuo to slaito nenuriedejot. > >> >> > >> >> "Shadowed" <shadowed@bk.ru> wrote in message > >> >> news:h41oah$ube$1@trimpas.omnitel.net... > >> >> > Chm... Su sankaba kastai negerai. Masina bratkio tai nezinau kada > >> >> > prasidejo. Pedalas kaba mazdaug 2/3 eigos, kartais apie viduri.... Pirmas > >> >> > ir atbulinis kartais jungiasi labai sunkiai, reikia lauzt, o vat jei > >> >> > pabandau kad sunkiai ir jungiu 3-4 begi o tada pirma arba atbulini > >> >> > isijungia lengvai. 2-3-4-5 jungiasi normaliai visada. Sakau gal cia > >> >> > trosiuka sankabos reikia patemt ? Kazkas cia anksciau klause su panasiu > >> >> > postu tik ne bulkai, tai gal cia tas pats atvejis ? Bulka 87m, 1,8 l, cia > >> >> > turbut suradau pacia sankaba: > >> >> > > >> >> > http://www.elcats.ru/audi/parts.asp?mdl=052&unit=0C0000FF > >> >> > > >> >> > Tai va... Kaip ta trosiuka pasitempt ? Jei iseis gerai butu su foto ar > >> >> > bent jau papasakot kur jis. > >> >> > >> >>