Tam aparatui tai tikrai dyzeliskumas neprideda jokiu islaidu. Benzas srebtu kibirais, dabar gi pakenciamai. Tik siaip senatve ne dziaugsmas, su rudim pakovoti tenka. Bet prisiminus koks jis buvo pries 17 metu ir dabar, tai pagerejimas labiau nei akivaizdus :-) "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:ntnqbq$6k9$1@trimpas.omnitel.net... > čia "senas" tai ne toks senas kaip tavo kemperis, biskį naujesnis :) > > > On 10/13/2016 12:57 PM, Sail wrote: >> Ir is ko ten tas seno dyzelio tco toks didelis turetu but, lyginant su >> benzu? >> >> >> >> "fenix@w" <muilas@ant.muilo> wrote in message >> news:ntnh25$jt$1@trimpas.omnitel.net... >>> 2016.10.13 11:33, giedriusf ra??: >>>> On Thu, 13 Oct 2016 08:55:23 +0300, fenix@w <muilas@ant.muilo> wrote: >>>> >>>>> >>>>>> Ble kaip as neatsidziaugiu kad dar nei vieno dyzelio gyvenime >>>>>> neturejau... Ir tikiuosi neturet. Ir motoristai aplinkiniai ta pati >>>>>> sneka. >>>>> >>>>> dyzelis problema tada, kai ji perki neteisingam naudijimui. >>>>> pvz darbas po objektus vazinet per Lietuva, daznos keliones iki >>>>> Cekijos/Slovakijos/Balkanu, daug pigiau gaunamas kuras - pavyzdziai >>>>> tinkami. >>>> >>>> Nu taip. Geriausia masina yra valdiska. Geriausia nuosava - garantine >>>> arba senas benzas (gal su duje) >>>> >>> >>> turejau omeny kita atveji: kai iki uzsikirtimo ieskoma "gyvo" dyzelio, >>> bet >>> realiai bendras tco butu mazesnis benzo, nekalbant apie komforta. >> >> >