ir tai reiskia kad japona su 13.6 jau reikia kelt ant traliuko? :) On 10/15/2016 2:23 PM, Kurmis wrote: > japonas, o ypac honda, megsta 14,4 kaip styga gaminti. taip kad nelygink > su vokieciu ar prancuzu, kur viskas matuojama palei 14V +- 0,5V. > Kurmis > > "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message > news:ntsing$49t$1@trimpas.omnitel.net... >> 13.6 tai čia šimPtą metų gali važinėt. >> >> On 10/14/2016 11:16 PM, Kurmis wrote: >>> testeri turi ir sugebesi pasimatuoti itampa? >>> jei akumas maziau 12.4V tai netoli tenuvaziuosi. jei uzkurus bent 13.6, >>> tai iki serviso gali vaziuoti. >>> kitais atvejais ziureti ar bent dirzelis nenutrukes generatoriaus ir ar >>> laidai prie akumo nekliba. >>> toliau i ka ziureti nesigilink, nes visais atvejais pinigus mokesi tam >>> kas zino ka daro. >>> Kurmis >>> >>> "MumZer" <zz@mumumba.zerg> wrote in message >>> news:ntrct3$qkt$1@trimpas.omnitel.net... >>>> uzsidege akumo lempute (tiksliau neuzgesta pradejus vaziuot) >>>> trumpam buvo "pasitaise" >>>> bet islindo vel >>>> kaip suprantu, labiausiai tikėtina, kad krovimas grybauja.. akumas kol >>>> kas požymių nusilpimo nerodo, bet.. >>>> yra kokios rekomendacijos ryt kaune (tikiuosi datrauksiu iki kauno) >>>> kas kur nors aplink aleksota galetu diagnoze nustatyt? >>>> nezinau ar susije, bet buvo DTC B1000 klaida, kuria nuresetinus kol >>>> kas neislenda >>>> pacientas civic >>> >> >