On Mon, 31 Oct 2016 18:09:37 +0200, Igaliotinis wrote: > nu tikrai jokiu problemu suremontuot, jei taip paprastai kalbant apie > tai kokios dazniausiai problemos pas juos buna. as biski miegodamas > ziurejau, bet ten lyg paprastas cilindras nuo kazkokio traktoriaus > greiciausiai. o jei isdyla cilindro sieneles (susibraizo) tai apie > remontus jau nelabai verta kalbet, reik galva remontuot uz neprieziura. > > o pas tavo tuos zmurikos dalys tai kas? mandzetas? :D Xzn, tam reikalui ten turbut gerokai virs 50 metu, tai kasdien kilojant vistiek kazkada ateina paskutinioji. Anyway, griztant prie tokios konstrukcijos "prasmingumo": toks keltuvas turi rimtu minusu. Pvz tai, kad gaunasi "perkryzuotas" masinos pilvas, t.y. kokios duslios taip paprastai jau nebepasikeisi. Nuleist koki kardana jau irgi hemarojus. Jei prireikia bent kiek jegos is sono, tai kazkas kitas turi laikyt masina, bo ji lengvai sukasi ir "pabega". Tas keltuvo "rankas" irgi reikia zvejot kazkur is giliai ties masinos viduriu, veliau nuleidus vel gultis ant zemes ir nustuminet. Kas del DIY projekto, tai kad butu patogu dirbt, tie vamzdziai turi islyst bent jau kokius 2 metrus. Reiskia dar bent jau metras ar daugiau turi likt zemej, kad viskas nx nenugriutu kartu su masina. Reiskia reikia minimum 3 metru rusio po grindim. Jau nekalbant apie konstrukcija kuri ta vamzdi laikys beigi hidraulini cilindra su 2 metru eiga. Zodziu bent jau mano supratimu - nx nx, geriau jau banalus portalinis keltuvas su 2 stulpais ir tiek, toki ir DIY pasidaryt lengviau jei jau nagai niezti ir vietos maziau uzima ir dirbt zmoniskai galima. -- kthxbai.