Atsibudai. Šita nesąmonė, kai 1985 gamybos silkė dėl išdaužtos faros buvo nurašoma, o suraitytas ir per pusę perpjautas naujas kibiras tiko remontui, buvo išdiskutuota dar 2013-ais. 2016.11.21 12:49, budulis vulgaris rašė: > 2016-11-21 12:43, asd rašė: >> Neturi :). Remonto kaina viršyja nustatytą ribą ir išregistruoja, tik >> tiek, kad įstatymai pasikeitė ir dabar jei suremontuotas auto praeina >> expertizę, galima registruoti vėl. O prieš porą metų žmogelis >> susiremontavo ir negalėjo priregistruot.. Laikė garaže, nes į metalą >> priduot buvo gaila (neregistruojamos nieks nepirko važinėjimui), o >> priregistruot negalėjo. Įstatymai pasikeitė ir praėjęs ekspertizę vėl >> važinėja :) > > Bet tai nu i nafig tokius debiliškus įstatymus, kai automobilio > išregistravimo priežastimi tampa ne reali automobilio būklė, o išlaidų > remontui ir auto rinkos vertės santykis... Kodėl keisti sparną kapotą > ir faras brangiame auto yra OK, o daryti tą pigiame - blogai? OK, > tegul draudimas neremontuoja ir duoda tuos pinigus (dalys + įvertintos > liekanos), bet tai nafig auto, kuriam tik skardos aplankstytos, o visi > nešantys elementai yra OK, išregistruoti privaloma tvarka?! >