Ačiū visiems atsiliepusiems, tikrai teisūs buvo tie, kas sakė, kad čia ne gedimas :) Pastovėjus šiandien visa dieną po stipriu vėju drėgmė išdžiūvo, plaukiojimai ir šviesų muzika dingo. Pasitikrinau genero krovimą - be papildomos apkrovos 14.5 V, sujungus elektrinius imtuvus 14.2 V - nėra jokių gedimo požymių. Greičiausiai kažkur ant kontaktų vanduo buvo. Ką gi - važiuoju toliau. Kas dėl elektronikos kiekio - man tai daug, nes 14 metų važinėjau su ,galima sakyti, plikais dyzeliniais auto, elektros komponentų mažai buvo :) "anon@work" wrote in message news:o0u43o$bep$1@trimpas.omnitel.net... Patyriau džiaugsmą ką reiškia turėti elektronikos pilną auto :] (Mitsubishi Outlander 2008.03, 2.2 HDI dyzelis). Šeštadienį pasivažinėjau per stiprų lietų - valytuvai didžiausiu greičiu braukti nespėjo. Sekmadienį nusprendžiau prigaravusį drėgmės saloną prapūsti - įjungiau variklį, paleidau klimą automatiniu režimu kad pūstų į langus. Žiūriu ir savo akim netikiu - apsukos pradėjo plaukioti 100 apsukų ribose, šviesos pritemsta ir vel sunormalėja. Klimą išjungus apsukos stovi kaip įkaltos. Pasiguglinau - radau tik BMW forume kad panašiai buna kai neveikia kažkoks extra šildytuvas - pas save tokio nerandu, be to, BMV kompas meta klaidą apie šildytuvą, pas mane - ne. Kur ieškot sliekų?