greiciausia perinksi reduktoriu ir viskas bus okei. Jei 5 metus vaziuoji, membrana garantuotai bus "medine", reduktorius nesugeba gerai sureguliuoti slegio. Sukalibruoti tokiu atveju darosi sunku ar neimanoma. Persijungiant ant salto tokiais atvejais dazniausia trukcioja del to, kad esant "medinei" diafragmai duju slegis buna didelis, kompas mazina ipurskimo laika iki tokio, kokio jau purkstukai "nebeisnesa", t.y. isvis nebespėja atsidaryti. Aišku ir patys purkstukai gali buti pavargę. "fenix@w" <muilas@ant.muilo> wrote in message news:o18sdm$i36$1@trimpas.omnitel.net... > 2016.11.25 00:55, kardanas rašė: >> Skambini i setalta ir klausi kas daugiausia is ju pirko/perka >> tornado ir koki meistreli rekomenduoja. Reikalu matau daug. Gazo >> sklende ir dujos nei prie ko, nebent dujinykas buvo atkirpes ko >> nereik ir daba nekontacija jo skrutke. Ant AUTO paprastai >> kalibruojasi tik laisvos apsukos, visa kita rankutemis. >> Pasiieskok yra internete manualai. Jei ruskai skaitai, pas juos >> dafiga infos yra. > > skrutke cia chuinia. > as jau ta kompa per kelis kartus tiek nuburiau, kad riekia rimto speco. > persijungiant ant duju irgi patrukcioja - dar viena problema. temperaturas > meginau nuo 28 iki 40 tas pats. >