Dvilitris dyzelis matyt triukšmingesnis, arba garso izoliacijos buvo pagaileta gamykloje :) Manajame radau posparnese iš vidaus kažkokius minkšto audeklo gabalus prisegtus - gal savininkas "tylinosi", o gal nuo konvejerio toks nuejo. Turbina pas manąjį irgi tyliai švilpauja - bet ant pirmos pavaros žemomis apsukomis, kol variklis negreit sukasi. Paspaudus gazą - dingsta. DPF pragręžtas, tai pradžioje galvojau kad dėl to. Keisdamas tepalus buvau pakraupęs - magnetai razdatkes ir užpakaliniame tilte viduje aplipę metalo dulkemis tepaluotomis, panašu kad nuo paskutinio serviso dar tepalai transmisijoje nekeisti buvo. Pavarų dėžė pakeitus tepalą pasidarė malonumas perjunginėti :) Jei taip eksploatuoti nemylint auto - gedimai greitai pasirodys visur. Girdėjau kad ir sankaba Outlanderyje nėra labai stipri, bet kolkas nieko blogo. "DJ" wrote in message news:o1m3nl$a2r$1@trimpas.omnitel.net... Jo, Outlanderis atkrito del dyzelio triuksmo. Aš ten pas BRC 2,0 dyzeli žiūrėjau. Vien tik pabandymui, nepirkimui. Draugas turėjo iš LT salono pirktą Outlanderį su 2,2. Teko pora kartu pasivėžinti, tai tas tyliau dirba, bet labai įdomiai girdėjosi turbinos švilpimas. Prie 180k km padarė variklio kapitalinį. DJ 2016-11-29 18:30, Anon@home.lt rašė: > Aš vasarą panašioj situacijoj pasirinkau Mitsubishi Outlander. 2,2 HDI, > 2008.03, mechanika. 115 kW/156 AG, sukimo momentas smagus - 380 Nm ir > geras posūkio spindulys - 5,9 m. Šeima džiaugiasi, aš taipogi. Miškų > keliukais, pažliugusiom pievom ir paežerėm - kol kas važiuojama be > problemų, kuro sunadojimas 6/8/9,5. Triukšmas nuo variklio salono viduje > pakenčiamas, DJ atsimenu bandė triukšmingą egzempliorių :) > > "vitas" wrote in message news:o1jpm9$dts$1@trimpas.omnitel.net... > > On 2016.11.29 13:31, Dainiushas wrote: >> o tai kažkur stovi visi trys gero stovio ir gali rinktis? :) >> > Nea, nestovi, tiesiog siaurinų stovėjimo vietos paieškos ratą :)