Nes tu grIbas Dainiušai - jei keistum diržą lauke prie minus dvidešimt, tai ir tas senas diržas susitrauktų iki naujojo ilgio ir viskas ten atitiktų idealiai! 2016.12.07 09:31, Dainiushas rašė: > nu tai uždėk! > > normaliai tai būna taip, susistatai velenus, atleidi skirstymo veleno > skriemulį, atleidi siurblį, uždedi diržą, įtempi, tada reguliuoji timing'ą. > > On 12/7/2016 9:28 AM, CodeC wrote: >> nu tai apsviesk kuo tas 1.9 tdi isskirtinis? >> zingsnis tarp dantuku ar dantuku skaicius skiriasi tarp naujo ir seno ar >> kaip? taigi prasisuktu tokiu atveju. voztuvai linktu. timing belt ne >> siaip sau taip vadinasi. >> ar bevazinejant ir senstant dirzui 'pabega' ipurskimo laikas? >> >> On 2016.12.07 09:14, Dainiushas wrote: >>> nu pabandyk ant 1.9tdi su siurbliu taip diržą uždėt. Ir taip, senas >>> taigi ilgesnis už naują. >>> >>> On 12/7/2016 9:00 AM, CodeC wrote: >>>> tai tas dirzas guminis ar kaip? taip jeigu butu, tai nebe kompo >>>> klausimas butu. >>>> >>>> On 2016.12.07 08:48, Dainiushas wrote: >>>>> nu, pyst įtempi ir niekas netinka ane? >>>>> >>>>> On 12/7/2016 7:45 AM, svyt wrote: >>>>>> Dazais pazymi ir krumplius ir dirza, nauja dirza pridedi prie seno >>>>>> ir pazymi tuos krumplius ant naujo. >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >