bet nu būna žinai, ateina tokia riba, kad, o ypač jei priekabiau pasižiūri ir dar ruošiesi ilgiau važinėt, visko labai daug išsidefektuoja. nu ir tada gaunasi PYST. On 12/8/2016 9:15 AM, fenix@w wrote: > 2016.12.08 07:25, Pykas rašė: >> Pz koks fleimas isejo :) >> Musu imone turejo kelis IS`us 250 ir viena GS`a 300. Tai buvo gera >> galimybe man pasiziuret kas ir kaip pries perkant automobili sau. >> >> IS`e vietos gale nera. Nebent esi smulkus zmogelis ir neturi vaiku. V6 >> su dujom tau nedraugaus, arba jei draugaus, tai po kurio laiko variklis >> uzsilenks. >> Pakelus remonto saskaitas IS`u ir GS`o, skirtumo tarp kainu neradau. >> Kiek teko dometis, ir kaip minejo ManXP, tai yra automobiliai kurie >> nelabai byra. Turi igimtu bedu, bet nieko kritisko. >> >> Tad po ilgu svarstymu pasiemiau GS`a 430. Kolkas per pusantru metu >> tvarkiau tik tai, ka radau servise dar pries perkant automobili. >> Kazkokiu didesniu bedu neislindo, nuvaziavau apie 20k km. > > 20k nieko baisaus ir neturi islyst. cia 1-2 tepalo keitimai. >