Pačiam galima kažkaip patikrint ar reikalinga įranga/žinios? 2016.12.08 11:28, Dainiushas rašė: > nu tai dar po kapotu vienas siurblys yra, tandem pumpe. Ten kuro su > vakuumo kartu. Būna ir tas. > > tai ką pasakoji, tai su elektra turbūt gerai. > > On 12/8/2016 11:25 AM, reples wrote: >> Ryte ar po darbo, pirmu pasukimu, kartais keistai "susibaladoja" ir >> neužsiveda. Tada perjungiu trumpas šviesas į gabaritus, mol, akumui >> trūksta galios (labai nesijuokit :) ), užsiveda. >> Nuvažiuoju 15km į darbą, 15km namo, kartais dar kažkur +-10-20km. po >> pirkimo pakeisti visi diržai, filtrai, įtempėjai, alyva, nekeista >> kažkokia generatoriaus sankabėlė. Po to nuvažiuota ~8000km. >> Nežinau, ką pylė iki manęs danas, bet Lietuvoj kuras tik iš Nestės. >> Akumuliatorių tikrinau vasaros gale Tvirtovės alėjoj, žmogus pajungė >> kažkokį prietaisą, sakė, kad geras, kad laiko apkrovą, reikia pakraut. >> Esu porą kartų krovęs, CTEK'as pakrauna nuo 2 iki 7 padalos. >> Buvo kelis kartus, kad važiuojant užgeso ir nesivedė. Pas meistrą, po >> ilgo sukimo pradėjo griebt, tą kartą nieko konkretaus nediagnozavo, >> samprotavo apie kažkokį vožtuvą, kuro sistemoj susidarantį slėgį, dar >> kažką, bet taip ir baigėsi. Nesakė, ką jam kompas rodė... >> Praėjus keliems mėnesiams buvo vėl tokia istorija, tada, kažkieno >> pamokytas, pradėjau kuistis pats, radau po kapotu, kompo dėžėj rėlę >> žaliom kojom >> (http://www.audivw24.de/eng_pm_RELAY-395-VW-AUDI-SKODA-SEAT-8Z0951253-17481_1.jpg), >> >> pakeičiau, tuo kart problemos neliko. >> Trečią kartą pasikartojus užgesimui, restauravau bako siurblį. Anot >> restauratorių, buvo labai susidėvėjęs. >> Atrodo, visą istoriją papasakojau :) >> >> 2016.12.08 10:50, Dainiushas rašė: >>> ką reiškia ne visada tvarkingai užsiveda? >>> >>> viską sujungus, tai reiktų truputį pagazuot, gal jau generatoriaus >>> galios ant laisvų neužtenka. >>> >>> žvakes žiūrėt. starterį. ar kuras nesėda. akumuliatorius pats gal >>> nelabai jau. Daug variantų vienu žodžiu. >>> >>> On 12/8/2016 10:47 AM, reples wrote: >>>> Matavau vienà kartà garaþe ið ryto, su iðjungtais prietaisais (ðviesa >>>> automatinë) rodo 14,2, ájungus minëtus prietaisus, krenta iki 13,9V, >>>> suveikia ten kaþkas (gal ðildytuvo rëlë kokia) paskui pakyla, bet >>>> kinta tose >>>> ribose. Nekreipèiau dëmesio, bet man pirmas dyzelis, o ilgiau >>>> pastovëjus ne >>>> visada tvarkingai uþsiveda, tai visokiø minèiø kyla. >>>> >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>>> news:o2b6ac$chf$2@trimpas.omnitel.net... >>>>> skaitau normaliai. ypaè jei labiau 14.2 >>>>> >>>>> On 12/8/2016 10:39 AM, reples wrote: >>>>>> Sveiki, >>>>>> u?vedus su ?jungtom ?viesom, radija, registratorium ir pe?iuku, >>>>>> testeris >>>>>> rodo 13,9-14,2V. Klausimas, ar tai ne per ma?ai? A4 B6 1,9 TDI. >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >> >