Negali būti, žiūrėk į metus. Šitą seną D5 pradėjo gaminti 2001m. Jokių kalbų tuo metu apie DPF nebuvo. On 12/09/2016 10:03 PM, CodeC wrote: > nu gaunasi kad biski jo. > bet tada realybej vistiek biski issikreipia vaizdelis. > nes jeigu ziuresi skelbimus vokieciu, tai kur tik 2.4D, ten euro3, kur > D5, ten euro4. pas juos gi tai vienas svarbiausiu irasu skelbime :) > > On 2016.12.09 21:53, autopagalba wrote: >> Pats nemoki skaityti :) Tavo nuorodoje parašyta: >> Euro 3 2001 - 2005, 96kw (2.4D), 120kw (D5), >> Euro 4 2005 -, 93kw (2.4D), 120kw (2.4d), 136 kw (D5), >> >> T.y. šitas daiktas skelbime yra 120kw D5, be jokių DPF. Pagal pagaminimo >> metus kitaip negalėjo būti. >> >> On 12/09/2016 09:38 PM, CodeC wrote: >>> klysti. jeigu wikipedia per sudetinga, gali lietuviskai sviestis: >>> http://www.scc.lt/?tema=9280 >>> >>> 2.4D yra euro3, D5 yra euro4, kilovatu abu buvo ivairiu. >>> >>> On 2016.12.09 20:42, autopagalba wrote: >>>> Jie abu D5. Tik vienas senesnis, kitas naujesnis. Tokiu metu euro4 >>>> dar nebuvo. Cia tas senas geras D5, su 120kw. Ju ir automatai >>>> gerai laiko ir pigiai remontuojami. >>>> >>>> Su DPF jau yra 136kw, ten tai visiskai atskira respublika ir kiti >>>> pinigai. >>>> >>>> CodeC <c@c.c> Wrote in message: >>>>> On 2016.12.09 16:18, fenix@w wrote: >>>>>> 2016.12.09 16:14, CodeC rašė: >>>>>>> tik kazkaip biski neaisku ka parduoda, 2.4D ar D5. >>>>>>> viens euro3 kitas jau euro4 (su DPF). >>>>>>> o gal cia koks konstruktorius su keistu varikliu? >>>>>> >>>>>> tas izesšsiaiškinama pagal VIN arba vizualinės apžiūros metu. ar >>>>>> dealbreikeris neaisku, lyg girdejau, kad visiskai kitos >>>>>> technologijos, >>>>> >>>>> ne visai kitos. beveik tas pats variklis, tik 2.4D zymiai patikimesnis >>>>> ir ilgaamziskesnis. nes neturi visu euro4 nesamoniu. >>>>> >>>>>> bet kolkas nekomentuosiu. >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >> >