ką reiškias rečiau? Ir kas ten mažiau slidinėja? dar pasakyk kad stoja geriau 4WD ir bus pilnas subaristo panetkių komplektas :) On 12/21/2016 12:04 PM, servisas wrote: > Cia klausimas aisku diskutuotinas. As manau, kad jau vien tai, kad su 4wd > reciau papuoli i tokias situacijas priveda prie to, kad nesi joms > pasiruoses. Paemiau zmonos toyota 2wd cia per sniega dideli- nu nx kaip > slidineja ant plento. Kazkaip pripranti ir vaziuoji. Ir dar lenkia visokie > grabai, tada kyla klausimas, kaip jie jaucias vaziuodami taip 15-20 kmph > greiciau. > Su subaru nu neslidineja niekas, uztai kai slysteli, gali pridet i kelnes, > nes ateina supratimas, kad rimtai slidu ziauriai. Tada prasideda stabdziai, > vairu sukinejimai ir grioviai. > > "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message > news:o3dir7$u9k$1@trimpas.omnitel.net... >> supratimas ateina daug važiuojant. >> >> ir dar vienas patvirtinimas, kad 4WD "saugumas" ant slidaus kelio yra tik >> pavojinga iliuzija ir nieko daugiau. >> >> On 12/21/2016 11:41 AM, servisas wrote: >>> Esme, kad pries tai myniau iki 110 ir viskas rodes tvarkoj. Nes kaip 2WD, >>> tai duodi gazo ir kasas, o 4wd su normaliom padangom net treciu begiu ant >>> lijundros praktiskai neimanoma prakast. >>> Bet cia noriu pasakyti, kad ne visi supranta, kas yra "akivaizdziai >>> gausiai >>> per greitai", apie ka anksciau ir buvo diskutuojama. >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>> news:o3de8t$qm6$1@trimpas.omnitel.net... >>>> > >