Gal palygink kelių susijungimo atkarpų ilgius Austrijoje ir Lietuvoje. Ne vairuotojų, o projektuotojų galvose yra problema, kad nepadaro vietos, kur pagrindiniu keliu ir į jį įvažiuojantys galėtų suvienodinti greičius ir tada tvarkingai užtrauktuką padaryti. 100 metrų atkarpa pasiekti 80kmh greitį ir rasti tarpą pagrindiniame kelyje yra akivaizdžiai per trumpa. Kas gi trukdė padaryti išvažiavimą iš aplinkkelio link Gariūnų su gerokai ilgesne greitėjimo juosta? O kokio ilgio greitėjimo juosta yra ant Lazdynų tilto? Projektuotoja visur ta pati – Kukelkienė 2016.12.23 09:21, news rašė: > Ne lietuviu mentalitetui i susiaurejimus tvarkingai ivaziuot. > Kokie cekai austrai jau likus porai kilometru tvarkingai > persirikiuoja ir susiaurejima pralekia 80km/h pas mus dalis > persirikiuoja o dalis lekia iki galo ir juda tada visi > 5km/h > > Ignas <ignas@example.lt> Wrote in message: >> ten, speju, ne dobilo pralaidumo, o vairuojanciu kulturos klausimas, kai >> vieni is anksto rikiuojas i viena eile, o kiti apipist megejai >> uzlindineja paskutiniu momentu stabdydami visa srauta... >> >> On 2016-12-22 17:57, fenix@h wrote: >>> 2016.12.20 20:50, Vytas ra??: >>>> Ir ar kas pasikeite Ukmerges g., Laisves pr. po darbo val.? >>>> P.S. prasinesiau naujuoju plentu ~15:00 Ukmerges link - eismas >>>> buvo pakankamas. Bet ispudis tai bbz: vaziuoji sau 3 >>>> juostom...veliau 2 juostom...dar siek tiek ir tik 1 juosta islipt >>>> i autostrada. >>>> >>> bresta nauja totali gaiduva - visas ruozas nuo Lazdynu tilto iki isukimo >>> i aplinkkeli totaliai uzsikishe. ten dobilo sankryzos pralaidumo niekaip >>> neuztenka. >> >