manau ne vien tai. tiesiog yra ir variklio konstrukcijos ir visokiu ten sprendimu po kapotu niuansai. nes yra skirtingu masinu, kuriu sanaudos tam paciom salygom panasios, bet rezultatas visiskai kitoks. pvz su viena vaziuojant nuo ilgesnio kalno ir stabdant pavara matosi, kaip akyse krenta temperaturos rodykle, su kita nieko panasaus nera. arba ziema prie salcio isvaziavus i uzmiesti, kai greitis nedidelis (70-80 kmh), temperatura pas viena krenta bevaziuojant, del oro srauto matomai, o pas kita kaip ikalta. kuro vartoja panasiai. tiesiog yra 'siaurietiskos' ir 'pietietiskos' masinos. On 2016.12.23 22:16, Dainiushas wrote: > nu tai matyt kuro tiek nedegina kad sušiltų > > 12/23/2016 7:17 PM, netavoreikalas rašė: >> tai kad jokiu priezasciu, ale ekologija ir tiek >> >> 2016-12-23 08:02, Dainiushas rašė: >>> tai ten turbūt kitos priežastys... >>> >>> 12/23/2016 7:11 AM, netavoreikalas rašė: >>>> paklausk sito vag apie naujus 2.0 tdi :D sako fak of, ziema trinantis >>>> mieste gali rodykle but apacioj, silta ora pucia tenai, svarbu >>>> naudokite >>>> tinkamu specifikaciju tepala ir acipiskite :) >>>> >>>> >>>> 2016-12-22 09:45, Dainiushas rašė: >>>>> kuo šaltas variklis blogai? viskuo nu. kam tada tuos termostatus išvis >>>>> deda? >>> >>> >>>> >> >> >> --- >> Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų Avast antivirusinės >> programinės įrangos. >> https://www.avast.com/antivirus >> >