Jei be turbos beveik nieko, net jei biskibpraleidzia, ypac jei apsuku nelaikai dideliu. Skyles tokios kad stabiu dalyku neitrauks, truputi liesesni misini arba liamda kompensuos arba turesi kiek pamazinto galingumo, bet ekonomiskesne masina ;) Su turba ar dujom blogiau, pucia, svilpia, leidzia dujas kurios gali ir uzsidegti, jei turba vos gyva tai ir tepalu privaro. -- bmw e39/ 525d "Saulius74901" <saulius74901TRINTI@gmail.com> Wrote in message: > Kitokiam varikliui nuimin?jau kolektori? d?l tokios pat prie?asties kokius 4 > kart gal. > Nieko ten nebuvo patepta ir netepiau nieko. > Gumin? tarpin? gyva, gra?iai ? griovelius ?statai priver?i ir va?iuoji > toliau. > > "anon@work" <anon@work.no> wrote in message > news:o454h7$h8j$1@trimpas.omnitel.net... >> I?kilo tokia ne?prasta problema - mano auto varikliui (2.2 HDI) reikia >> pakeisti kaitinimo ?vakes. Kad tai padaryti, reikia nuimti ?siurbimo >> kolektori? (tuo pa?iu bus proga i?kuopti ten susikaupus? suodziu ir tepalo >> mi?in?). Kolektorius plastikinis, ir kaip ty?ia niekur tarpines jam naujos >> negaliu gaut - ant Marijos ?em?s neberasta, nor anksciau buvo, laukti >> nebesinori :) Klausimas: kadangi plastikinio kolektoriaus stipriau ver?ti >> negalima (sutrukti gali), kaip u?tikrinti sandarum? su sena tarpine? >> Chaltur??ikai patarineja juodu (300 C atsparumo) silikonu apteplioti, gal >> kas i? praktikos ?ino kok? kit? b?d?? A?i?. >> >> > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/