matai, automobilis kaip gaminys (galutinis produktas) yra kaip cia pasakius, neatsitiktinis produktas. gamintojas sukiso kruva pinigu, laiko, darbo kad jis toks gautusi. jo kurybos procese imituojamas labai daug visokiu variantu, kaip jis bus eksploatuojamas. kas bus jei soferis pirstels, kaip greitai issivedins salonas. o kas bus jei pro langa prilis puse salono, kas bus jei vietoj benzo prisipilso dyzelio, kas bus jei deganti degtuka imesi i baka, kas bus jei pradursi baka ir atsiras skierka... zodziu pasekmes daug maz zinomos, ir stengtasi padaryti, kad butu kuo neskausmingiau zmogui, aplinkai, masinai. taciau duju irangos montavimas, kaip maitinimo saltinis masinai nera numatytas komplektacijoje. na taip pat jei i koki ferari isidetum dyzelini motora (savavaliskai), ir suktum galva, kodel cia man netraukia biski. tiesiog gamintojas tokios komplektacijos nera bandes ar numates galutiniame produkte. principe duju dejimas i auto turi buti draudziamas... "Linas Petkevičius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message news:h44goj$pv4$1@trimpas.omnitel.net... > >> mano nuomone problema yra tame, kad lpg uzpylimas nera vartotojui >> patogus, >> na analogiskas benzui. ne tik kad nepatogus, bet ir daug visokiu >> niuansiu, po kuriu gali baigtis blogai. > > Automobilis ishvis toks daiktas, su daug niaunsu, po kuriu gali baigtis > blogai. Laikykime, kad turime kazkokia pavojingumo skale. Ir jos nulis > tegul bunie benzino uzpilimas, o 100 laipsniu - duju uzsipilimas. IMHO > automobilio uzvedimas rakteliu ir pajudejimas ish kiemo pagal shia skale > jau turetu siekti kokius 500. Tai dabar neleist shoperiui net pirstelet ?