bet nereikia pavarų junginėt. ir sankabos maigyt. o tampymasis ir laukimas kol perjungs kažkaip nelabai susijęs su pavarų skaičiumi, va 4 pavarų ZF'as tikrai dirba smagiau nei 6 aisinas. 6 Jatco - visai pravalas, totalus. Apie naujas 9nių pavarų, paskaityk, pilni internetai priverkti. 1/16/2017 12:11 PM, CodeC rašė: > On 2017.01.16 11:59, Dainiushas wrote: >> ponai, neužsiciklinkite savo mažytėse vakuuminėse sferose. kai kam >> automobilis tiesiog transporto priemonė ir reikia, kad tiesiog važiuotų. >> Ir tos tetos pensininkai ir dar bala žino kas tikra neverkia, kad iki >> 100 bėgėjasi ne 10.5, o 12s :). >> btw, keturių bėgių AL4 jei nestoji, mieste jungia tik tarp 2-3 bėgio ir >> labai adekvačiai važiuoja. ko ten prie jos kabinėtis - nelabai suprantu. > > jeigu jau visas tampymasis, laukimas kol permes saiba, nevalinimas ir > ribotos galimybes, kad ir i sankryza ivaziuot px, tai gali bent jau apie > kuro sanaudas teisybe parasyt :) nes tokie spuogai su automatu ir > pastoviai droziamu 2-3 begiu srebia kaip tankai. o naudos is to nedaug. > jeigu vaziuoji taip/ten/tada, kad automatas beveik nemeto pavaru, > reiskia ir su MT panasiai vaziuotum. o ten kur reik metyt pavaras, tai > tokios masinos su 1.2 ir automatu uzpisa ir tiek. > >> >> On 1/16/2017 11:54 AM, CodeC wrote: >>> mazalitrazke ir automatas isvis yra tragedija, o ne vairavimas. dar >>> nemaciau nei vieno, kuris nervu negadintu ir neuzpistu. mano asmenine >>> nuomone automatas prasme turi nuo 2.0 turio ir up. >>> >>> On 2017.01.16 11:44, Dainiushas wrote: >>>> tai verkei, kad nepatikima ir brangu. keturių pavarų viskas priešingai. >>>> jei ten be kažkokių pretenzijų, turim C4 su keturiais bėgiais, nu >>>> tiesiog važiuoja ir tiek. >>>> >>>> 1/16/2017 11:42 AM, fenix@w rašė: >>>>> 2017.01.16 11:38, Dainiushas rašė: >>>>>> na su tokiom ridom tai px variatorius, greičiau nurūdys jis nuo to >>>>>> hiundajaus. >>>>>> >>>>>> O kuo blogai tie 4 bėgiai? >>>>> >>>>> keturiais begiais ir visom pasekmem >>>>> >>>> >>> >> >