Bet konkrečiu atveju apie konkretų Tomą čia tiek tirštimo pavarei kad pzdc kaip minimum. Nors nei jo pažįsti, nei žinai kuo jis užsiima nei ką daro. Turbūt nei vieno neigiamo komentaro iš susidūrusių su juo taip ir nemačiau, ir pats galiu tik gerai atsiliept (man padėjo jau 3 kartus). Neturėtum čia tokios "axujienos" reputacijos, tai pareikalaučiau atsiprašyt, bet ir taip visiem senai aišku, kad į tavo komentarus dėmesio kreipt nereikia. On 2017.01.20 14:22, CodeC wrote: > ir kuom tavo klausimas susijes su sekanciu tekstu? > as tiesiog zinau ta 'virtuve' is pakankamai arti. > zinau zmones, kurie veza masinas ir is to gyvena. > kiek kaip ir is ko galima ten uzdirbti. > > On 2017.01.20 14:19, Kurmis wrote: >> o tu diena kai pradedi, visada taip tamsu akyse net ir sviesa uzdegus? >> siaip yra teisybes tavo rasliavoje, bet sutik, kad lietuviai neiperka >> geru vokisku masinu su maza rida. todel mes cia ir kamuojames su tuo, >> kas vokieciui per brangu remontuoti tenykstemis kainomis. >> todel visokie smagraciai, purkstukai, veleneliai ar turbinos, egr ir >> kitos dylancios dalys pas daugeli parveztiniu buna susideveje arba >> arti to. >> na nebent dauzta modeli pagriebi, lenkui ar turkui neprisiartinus. >> Kurmis >> >> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o5stpe$e2s$1@trimpas.omnitel.net... >>> On 2017.01.20 13:51, Vytook's wrote: >>>> Va tau ir Tomas. O aš galvojau tu pac tuo užsiėmi. >>>> Na ir kiek perekupai jama? Logiška manyti, pigiau negu tralas. >>> >>> min 500eur jeigu viena masina veza. is kuriu jam asmeniskai 100-150 >>> eur lieka. pigiau nei tralas tai tikrai nelogiska. >>> tralo savikaina parvezimo vienai masinai maziausia. bet veza srota >>> uztai. >>> >>>> Ir kodėl tralistai to paties negali padaryti? >>> >>> tralistai veza visiskus lavonu srotinius. cia ispiderastina ir deda i >>> autopliusa. >>> >> >