na tu savo paniatkes jau gan aiskiai seniau isdestei, tai niekuo nenustebinai ir si karta. ne tu vienas, aisku. nebaudziamumas leidzia plisti va tokiems isitikinimams, kad jeigu 'dirbi' uz vairo, daug vaziuoji, tai turi visokiu privilegiju, lengvatu ir 'nuolaidu'. KET gali laikytis savo nuoziura, kitiems pisti prota del KET turi zymiai didesne teise nei kiti, net tada, kai nesi teisus ir t.t. is esme KET netgi nera svarbus. svarbu yra kas svarbesnis ir kietesnis, kai 'susikerta keliai'. tai tie visi nesvarbus su blogesnem masinom ir pestieji turi pagarbiai nusizemine pasitraukti, apeiti, praleisti... zodziu, tam, kad galetum statyt bet kur, virsyti greiti, mirkseti lempom, vaziuoti per geltona/raudona ir pan., reikia mazdaug tokius punktus atitikti: * sukti didele rida per metus, buti 'svarbus' * masinos kaina turi siekti arba virsyti tuo metu turimos proto pisejo masinos kaina * masina turi buti kieta - is keletos 'pripazintu' modeliu. kiti - ciulpia ir tyli kuo desiniau pasitrauke * bonusas - jeigu turi radija su ilga antena, kal galetum pranesti ir pasiklausyti, kur 'pyderai stovi'. iskart duoda prioriteta ir leidzia net kitus 'pacanus' pagaidint, jeigu trugdo On 2017.01.24 06:29, Lapinas wrote: > Biški matematikos: > kurjeris vežasi ~50 siuntų, suskaičiuok kiek jis per dieną nueis mažiau ir kiek sutaupys laiko pasistatęs mašiną 20 metrų arčiau. > Paskaičiusiu už tave, nes tu nesugebėsi per savo isteriją - 2 km ir 30 minučių. > > Kurjeris tai ne X6 numestas ant įėjimo. Nėra ko ašaras ir isterijas liet.