mazi atstumai, riedejimo praktiskai nera, isibegi ir stoji, posukis isibegi truputi pariedi, stoji, posukis, stoji gesini po kazkiek laiko vel tas pats ir praktiskai turbut daugiau negu puse vaziavimo yra begejimasis arba stabdymas + variklis nelabai ir susilt speja nes per pastovejimus atausta,del to ir sanaudos atrodo nenormaliai, buvo pagedes lambda zondas tada ir trasoj maziau 10 nesigaudavo . del to elektra turi privaluma ten variklio sildyt nereikia, eda kiek eda, ar bent as tiek isivaizduoju, kad ten sanaudos priklauso daugiausiai nuo tapkes minkymo, bet nieko elektrinio nenupiksi uz 2-3k€ nebent dvirati "fenix@w" <muilas@ant.muilo> wrote in message news:o6ruh4$sud$1@trimpas.omnitel.net... > 2017.01.31 17:50, KaroliS rašė: >> jauciu mieste is vis elektra butu zjbys, bet cia jau kita tema :) >> taip susikloste kad dabar vazineju su 1.4 opel tigra trasoj >> vno-kns(kelis kart teko vaziuot) laikant 100-130 kaip kur iseina >> sanaudos gaunasi lygiai 7ltr benzo, netaupant neretai iminant iki dugno, >> mieste gi vazinejant visiskai priesingai , t.y daug trumpu distanciju >> vasara maziau 12 niekaip, ir nelabai svarbu ar ramiai ar smaugiant, >> tais paciais atstumais ziema cia kai buvo pasale , su minimaliais >> pasildymais paskutinis bakas gavosi 21ltr/100km, taip kad nuo vaziavimo >> skirtumu apie ta pati auto galiam sakyt labai ekonomiskas automobiliukas >> tik 7 litrai benzo netaupant, arba nu nx kiek ryja be 20ltr benzo >> niekaip. > > turetu but labai mazi atstumai arba kazkas su misinio reguliavimu zenkliai > ne taip. >