Pirstukai cehe irgi marketingo departamento itakojami. Pvz. padevejas cili kaime ir stikliuose dirba visiskai ta pati darba, bet dirba skirtingai ir uzdirba skirtingai. O uzdirba skirtingai butent tam, kad klientu nesiuntinetu, o sokinetu apie juos. "Kurmis" parašė naujienų news:o75gmo$6rh$1@trimpas.omnitel.net... nu ir pirstukai cehe kiek skiriasi. imk skoda seata ir vw. apie audi kolkas neverta kalbet, nes ten kita prieziura. viskas prasideda netik marketinge, bet ir kainos segmentai kiek kiti. paskui jau ant tu paciu baziu deliojais savi vardai ir ju taupymai. Kurmis "Arj" <root@ibm.com> wrote in message news:o742np$nnc$1@trimpas.omnitel.net... > nu kad principe tik tuo daznai ir tesiskira - cia marketingui reikia > padekoti. O jis sako, kad norint sekmingai pardavineti, nereikia gaminti > geresnio nei kiti daikto - svarbu gaminti ne blogesni. va paimk visa eile > markiu - audi, seat, skoda, volkswagen - skirtumai tarp ju marketingo > departamente sugalvoti.