argi tikrai taip neekonomiška? http://www.autoweek.nl/auto/63793/bmw-328i-executive nu arba dual clutch http://www.autoweek.nl/auto/88185/renault-megane-estate-tce-205-gt On 2/21/2017 9:37 AM, fenix@w wrote: > 2017.02.21 08:48, Petriukas rašė: >> ford hybridas visai neblogas. Konkreciai su nauju 2l motoru reikalu >> neturejau, bet senesni escape ir fusion su 2.3 ir 2.5 buvo placiai >> naudojama taxi amerikoje ir vaziuodavo tikrai toli. Greiciu deze >> planetarine ecvt, ten tik dantratukai tera. Kroslicenzijuota is toytos >> ir tiekiama to paties tiekejo kaip ir priusu dezes. Patikimumas >> panasiam lygyje kaip ir mechaniniu deziu, tik nera tokios gendancios >> detales kaip sankaba. Yra vienas niuansas kuris daug ka atbaido - ecvt >> turi ta gumos efekta kai paspaudi gaza esant didesniam greiciui ar >> kylant i kalniuka apsukos kyla o greitis nelabai. > > ta guma taip - reikes nuryt ta piliule, bet kazkokio kompromiso reikes, > nes benzas su tradiciniu automatu jau neekonomiska mieste > >> Invertuota panda <fake@email.yes> wrote: >>> On Sat, 18 Feb 2017 18:05:22 +0200, fenix@h wrote: >>>> kadangi buvo ispeikta nauja mazda6, ir uzmesta mintis tipo blogiau uz >>>> mondeo, uzkliuvo uz fusion/mondeo ecvt hibridu: gerai, blogai, begt >>>> neatsisukus ar egzotika ir nera duomenu? >>>> >>>> siaip, kas yra verta demesio D segmente? benzas AT, metai nuo 2012, kw >>>> nereikia. gali but dyzelis bet nuosidziai tai bijau visu tu haiteku. >>>> iki >>>> 10-13kEUR >>> O tai hibridas tai tavo nuomone ne haitekas? Tais laikais beje jau ir >>> benzinu buvo kurie haiteko atzvilgiu nebelabai kuom skiriasi nuo >>> dyzeliu. >>> -- >>> kthxbai. >> >> >