Tai sakai pažeidinėdavai KET? :) Nes įvažiuot į žiedą galima buvo tik iš kairiosios (dešine juosta - tik į pirmą išvažiavimą). Na o dabar juk niekas neverčia stovėt dešinėj juostoj, juk galima varyt kaire ir žiede apvažiuot ratą nepažeidžiant ket. Jei atvirai tai abejoju kad tu ten taip tiksliai skaičiuodavai laiką seniau ir juo labiau - kad dabar skaičiuoji, kiek būtent minučių stovi kasdien ;] Dabar ilgiau užtrukt galima tik vienu atveju - jei tau žiede reik iškart į dešinę (1 išvažiavimas) ir tu stovi dešinėj juostoj su visais. Bet užtat pvz važiuot nuo centro ir sukt per tiltą (žiedu į kairę) dabar užtrunka nepalyginamai greičiau - praktiškai nėra prasmės lyst į Vileišio g, nes ten gulinčių policininkų dxja. Taip pat daug greičiau pravažiuot nuo tilto į Olandų g - abiem juostom galima varyt. Na ir t.t. 2017.03.12 14:00, ABLomas rašė: > On 2017.03.10 08:19, spakainas wrote: >> Mūsų pasaulio suvokimas skiriasi kardinaliai - anksčiau kad į žiedą >> įvažiuot, buvo 1 juosta, dabar - 2. Ties šita vieta galima ir baigt. >> Kasdien važiuoju ryte ir vakare per abu tuos žiedus - žymiai patogiau >> dabar, nei kad buvo seniau. Imho. > > Gal ir patogiau, nu gal. > Bet šiaip aš ne patogumą skaičiuoju, o sugaištą laiką. Man nuo namų iki > darbo (Antakalnis => Konstitucijos prospektas) tuo pat paros metu, tuo > pat metų laiku užtrukdavo 14min. (važiuojant per abu žiedus), +4 minutės > rezervui jei labai žiauriai sukristų raudoni šviesoforai. > Į žiedus įvažiuodavau dviem juostom (į vieną viena, į kitą kita), apie 1 > juostos variantą negirdėjau ir nesusipažinęs. > Dabar tas laikas prailgėjo iki 36min. +6 minutės rezervui. > Patogumas patogumu, bet rezultate - vietoj patogumo renkuos maršrutą > paupiu, pro sportbatshio citriną. Ten gaunas ilgiau nei anksčiau, bet > gerokai trumpiau nei pro "patogius" žiedus. > Tokie va mano skaičiai, jei jau taip paprastai žiūrint... >