nu jeigu autostraoje, tai dar gyventi galima, nes vaziuoji paprastu normaliu greiciu, bet jeigu reikia isibegeti tai jis nikuja nevaziuoja. Aisku, kas 'valyt' tau tai toli grazu ne tas pats kas valyt man, bet vien jau tai kad jis dirba kaip dyzelis (nes trys cilindrai tai vibracija gera duoda) bet neturi jokio sukimo momento, nepermetant begio i pirma, tai pakanka kad pasakyti jog jis tikrai gerai nevaziuoja (: On 2017.03.13 16:34, Andrius wrote: > UK nuomoj pries menesi buvau gaves su tuo 1,0, triju cilindru. Kaip tik > jis keistai gerai vaziavo (ivertinant kad tai tik litras), kuro vidurkis > gavos 5,5ltr, autostradose ~120km/h, kitur kaip su nuomota :) Man paliko > labai nebloga ispudi. Aisku, pridejo ir tai, kad ten ST line ir > raudonas, tai bent jau grazus :) Sau neimciau, bet vaziuoja jis tikrai > gerai. > > On 2017-03-13 13:06, YZF wrote: >> Tas Fordo 1.0 kur 3 cilindru ir su turbina/kompresoriumi ar dar ten >> kazkokiom nesamonem? >> >> Visiskai bukas, visiskai nevaziuoja, o kuro ryja ~9 litrus. Nezinau kur >> cia ekonomija. Nebent tuomet kai vaziuoji ant 40, 6 begiu, pastoviu >> greiciu (taip kompas rekomenduoja), tada gaunasi 'ekonomija' ir >> vaziavimas ant variklio uzgesimo ribos >> >> >> >> On 2017.03.13 12:04, none wrote: >>> Žinau, kad jau buvo rašyta, bet tada nebuvo aktualu. >>> Blogi ar geri Fordo 1.0 Ecoboostai? Taip pat kaip jų Powershiftai? Pats >>> fordas labai jau giria ir šiuos variklius ir šias greičių dėžes, o ką >>> tauta? >>> Blogi ar geri Opelio 1.4 Turbo Ecotecai (140AG), o tuo pačiu ir >>> automatai (ne robotai). Senesnių opelio automatų tikrai žinau reikia >>> vengti, o kaip su naujais? >>> >>> > > > --- > Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų Avast antivirusinės > programinės įrangos. > https://www.avast.com/antivirus >